بازدیدهای کارشناسان اداره کل کانون استان کرمانشاه، از مراکز کانون آغاز شد

کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل کانون استان کرمانشاه، ضمن بازدید از مراکز کانون در این استان، به بحث و بررسی فعالیت‌های آنان نیز می‌پردازند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، بازدیدهای کارشناسی از مراکز کانون استان کرمانشاه طی فرآیندی برنامه ریزی شده آغاز شده است.

با هدف تعامل بیشتر میان مراکز کانون با واحد کارشناسی، کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با انجام برنامه‌ریزی صورت گرفته، ضمن حضور در مراکز کانون، به بحث و بررسی فعالیت‌ها و برنامه‌های صورت‌گرفته از سوی مراکز در سال گذشته پرداخته و همچنین، به نقد و بررسی پیش بینی برنامه‌های سال جدید می‌پردازند.

بر همین اساس، بازدیدهای کارشناسان اداره کل از روزهای آغازین اداری در سال 1398 آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود این بازدیدها تا اواسط اردیبهشت‌ماه ادامه داشته باشد.

تبیین و تشریح برنامه‌های کلان فرهنگی کانون کشور، برنامه‌های کانون استان، بررسی نرم‌افزار کتابداری، چیدمانفضاسازی مراکز، ارتباط مستمر و موثر با واحدهای مختلف کارشناسی، و... از نکته‌های بارزی است که در بازدیدهای کارشناسان مورد توجه قرار می‌گیرد.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دارای 40 مرکز ثابت، سیار و پستی می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =