قدردانی از حرکت جهادی کارکنان  و مربیان کانون گلستان در امدادرسانی فرهنگی به مناطق سیل‌زده

در دیدار مسوول بسیج کارمندان سپاه نینوا و فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ادارات‌کل استان گلستان با مدیرکل کانون پرورش فکری و فرمانده پایگاه بسیج شهید آقایی‌نژاد اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان از تلاش‌های این حوزه به‌منظور امدادرسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان سیل‌زده گلستان قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، سرهنگ میرعرب مسوول بسیج کارمندان سپاه نینوای استان و سرگرد مزنگی فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ادارات‌کل گلستان با حضور در دفتر مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان ضمن قدردانی از حرکت بسیجی و جهادی کارکنان و مربیان این نهاد فرهنگی‌ در امدادرسانی به مناطق سیل‌زده، برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی این حوزه را جذاب و در مسیر سیاست‌های ابلاغی بسیج ادارات اثربخش اعلام کردند.

در این دیدار سرهنگ میرعرب مسوول بسیج کارمندان سپاه نینوای استان به بحث ضرورت حضور فعال کارکنان در اردوهای فرهنگی و معنوی، برنامه‌های ورزشی و تشکیل حلقه‌های صالحین اشاره شده و از راه‌اندازی کاروان مهر ولایت توسط سپاه پاسداران با مشارکت اختیاری نهادهای دستگاه‌ها و ادارات به ‌منظور کمک به دانش‌آموزان مدارس مناطق سیل‌زده سخن گفت.

در ادامه محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌شاعبه نیروهای بسیجی اعلام آمادگی کرد تا به‌منظور بهره‌مندی تمامی خانواده‌های کارکنان استان گلستان از خدمات فرهنگی و هنری کانون گلستان این ظرفیت فراهم است تا با دعوت از آنان یک روز را به انجام فعالیت‌های کارگاهی پرداخته و در کنار فرزندان خود کودکی کنند.

هم‌چنین این مقام مسوول فرهنگی از آمادگی مشارکت در اهدای بسته‌های فرهنگی شامل دفتر، مداد، کتاب و سرگرمی به دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده در راستای اجرای طرح کاروان مهر ولایت خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =