شورای فرهنگی کانون استان اردبیل، اولین جلسه خود را در سال ۱۳۹۸ برگزار کرد

اولین جلسه شورای فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با موضوع پیش‌بینی برنامه‌های سال ۱۳۹۸ در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این نشست، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان ضمن تبریک مجدد سال نو و آرزوی موفقیت برای مجموعه همکاران، در خصوص اهمیت برنامه‌ریزی صحبت کرده و پیش‌بینی برنامه‌ها را در تمامی حوزه‌های کاری، چه بخش اجرایی و چه حمایتی، امری مسلم و ضروری دانست.

وی در ادامه بر همکاری ارگان‌ها و نهادهای همسو با کانون تأکید کرد و نقش آن‌ها را در پیشبرد برنامه‌های پیش‌بینی‌شده حائز اهمیت برشمرد.

مدیرکل کانون استان در بخش دیگر سخنانش به برنامه‌ریزی حوزه‌های فرهنگی و ادبی در زمینه آموزه‌های دینی تأکید و یادآور شد: برای این مقوله مهم، برنامه‌های پیش‌بینی‌شده باید جنبه فرآیندی داشته باشند تا اثرگذاری تربیتی مناسبی بجا گذارند.

او همچنین توسعه انجمن‌ها، مهرواره ها و کارگاه مهارت‌های زندگی را از برنامه‌های مهم سال جدید عنوان کرد و افزود: برای پاسخ مناسب به نیازهای روز مخاطبان، وجود چنین برنامه‌هایی لازم و ضروری است.

در این جلسه داریوش علومی، معاون فرهنگی با اشاره به اهداف تبیین شده، بوم گرایی، حمایت از تولیدات استانی و توجه به ایده‌های جدید و خلاق مربیان را از محورهای مهم و برجسته سال جدید عنوان کرد و افزود: برنامه‌های مناسب برای توسعه و تقویت این موارد در نظر گرفته‌شده است.

در ادامه اهم برنامه‌های پیش‌بینی‌شده از سوی کارشناسان حوزه‌های مختلف تشریح شد و از سوی حاضران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، کتاب کار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تا پایان فروردین‌ماه تدوین‌شده و جهت عملیاتی شدن به مراکز ابلاغ خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =