با دست‌های مهربان در جشن اعیاد شعبانیه

به مناسبت اعیاد شعبانیه در مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشگین‌شهر ویژه‌برنامه‌های متنوعی با حضور اعضا و مربیان برگزار شد.

در این برنامه دانش آموزان مدرسه گل‌ها به همراه مدیر و معلمان مدرسه به کانون آمدند و ضمن بازدید مرکز با کانون و فعالیت‌های آن آشنا شدند.

ابتدای برنامه لیلا مستعلی زاده، مربی مسئول مرکز ضمن خوش‌آمدگویی به اعضا، دانش آموزان و مدعوین، با تبریک اعیاد شعبانیه از فضیلت‌های این ماه برای اعضا سخنرانی کرده و به معرفی شخصیت حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت امام حسین(ع) پرداخت.

وی در ادامه به معرفی کانون و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرداخته و از اعضا خواست تا در کارگاه‌های ترم بهاره و تابستانه شرکت کنند.

در ادامه نرگس پورعلی مربی هنری مرکز در خصوص کارگاه نقاشی و سفال و نحوه درست کردن گل سفالگری با تکنیک‌های مختلف صحبت کرده و اعضا را به کارگاه سفالگری هدایت کرد. اعضا ضمن مشاهده نمونه کارها، هر کدام با در اختیار گرفتن مقداری سفال به روش انگشتی و فتیله‌ای  نمونه‌های مختلفی را درست کرده و در قفسه سفال قراردادند.

در پایان قرار شد اعضای علاقه‌مند به کارگاه‌ها به اتفاق والدین جهت ثبت‌نام به کانون مراجعه کرده و در کارگاه‌ها شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =