ارتقاء جایگاه و فعالیت‌های فرهنگی هنری کودکان دارای نیازهای ویژه

با توجه به نقش بسیار کلیدی کانون پرورش فکری در توسعه قوه‌ی خلاقیت کودکان و نوجوانان، مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل با حضور در دفتر کانون استان، با مدیرکل دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده در این دیدار گفت: عدالت فرهنگی ایجاب می‌کند به همه کودکان و نوجوانان فارغ از هر میزان محدودیت یا محرومیت، زمینه دستیابی به امکانات و خدمات را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: درعین‌حال که مرکز فراگیر در مرکز شماره ۳ کانون اردبیل با استفاده کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه در نظر گرفته‌شده است، تأکید لازم را به مسئولان مراکز فرهنگی و هنری جهت ارائه خدمات به همه کودکان و نوجوانان استان را داشته‌ایم  و مراکز استان موظف به این کار فرهنگی هستند و رسالت مهم کانون هم همین است.

مدیرکل کانون استان در ادامه افزود: همان‌طور که در روز جهانی معلولان، برای اولین بار مراسم با حضور منتخبان آموزشگاه‌های استثنایی اردبیل در سالن استاد جعفر ابراهیمی (شاهد) برگزار شد؛ آمادگی هرگونه همکاری در راستای کمک به رشد خلاقیت و توسعه مهارت‌های فرهنگی، هنری و ادبی همه کودکان و نوجوانان را داریم.

احدزاده در پایان سخنان خود یادآور شد: ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان با هر میزان توانایی یا محدودیت در مناطق مختلف استان که امکان دسترسی به مراکز فرهنگی و هنری رادارند، در سرلوحه برنامه‌های کانون استان قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =