برگزاری مراسم یادبود همکار فقید کانون استان گیلان

مراسم یادبود «فاطمه ایمانی»، همکار تازه درگذشته‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در مرکز شماره ۱ کانون رشت برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این آیین با حضور خانواده آن مرحومه و جمعی از کارکنان کانون پرورش فکری استان گیلان صورت‌گرفت و طی این مراسم، حاضران به بازخوانی خاطراتی از منش و اثربخشی فعالیت‌های این همکار، در کسوت مربی فرهنگی کانون پرداختند.

مدیرکل کانون استان نیز گیلان در این مراسم، درگذشت مرحومه ایمانی را مصیبتی بزرگ برای خانواده‌ی کانون عنوان‌کرد و با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و تلاش‌های ارزش‌مند وی در ارتقای دانایی و توانایی مخاطبان گفت: تعلق خاطر به کودکان و نوجوانان و فعالیت‌ هدف‌مند برای این نسل، از آثار ماندگار این مربی کانون گیلان و زمینه‌ساز ماندگاری نام وی به عنوان یک مربی فرهیخته و کوشا است.

همسر همکارفقید کانون گیلان نیز به نمایندگی از خانواده آن مرحومه، ضمن قدردانی از ابراز همدردی کانونی‌ها و برگزاری این مراسم، از علاقه‌مندی آن مرحومه به کانون پرورش فکری و نسل کودک و نوجوان سخن‌گفت و علاقه وی و همکارانش را دوسویه توصیف‌کرد.

قرائت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید، سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم رفعتی، خوانش دل‌ نوشته از سوی کارشناس مسوول کانون استان گیلان، پخش نماهنگی از تلاش‌های مانا و ماندگار فاطمه ایمانی و حضور بر مزار آن مرحومه، ازدیگر برنامه‌های این مراسم بود.

فاطمه ایمانی در شهریور ماه ۱۳۵۳ چشم به جهان‌گشود و پس از طی یک دوره بیماری، در شامگاه دوم فروردین سال ۱۳۹۸ دعوت پروردگار را لبیک گفت. روحش شاد و یادش گرامی

قرائت قرآن مجید توسط ضیاء غیوری، معاون فرهنگی کانون گیلان
فرامرز حسنی، همسر همکار فقید کانون گیلان
خوانش دل نوشته از سوی حمیراخدابنده، کارشناس مسوول آفرینش های ادبی کانون
حجت الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم رفعتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =