کارگاه بازی و سرگرمی های سالم  مجازی در کانون ایلام افتتاح شد

کارگاه بازیهای و سرگرمی های مجاز و سالم در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام افتتاح شد .در صورت موفقیت این کارگاه به زودی شاهد گسترش آن در سراسر استان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،کارگاه رایانه بازییها و سرگرمی های مجاز ویژه کودکان ونوجوانان در مجتمع فرهنگی هنری کانون استان ایلام افتتاح شد .براساس این گزارش  در این کارگاه قرار است فرصتی فراهم شود تا کودکان ونوجوانان ضمن استفاده از دیگر فعالیت های کانون ساعتی را نیز به سرگرمی های سازنده  و سالم مجازی بپردازند.

تقویت فکر و اندیشه ی نوجوانان و آشنایی با بازی های فکری و ایجاد فضایی جهت تقویت و بهبود سرگرمی های سازنده و تقویت جذب و پایداری اعضاء خصوصا نوجوانان از دیگر اهداف  راه اندازی این کارگاه به شمار می رود.

این کارگاه هم زمان با اعیاد شعبانیه با حضور مدیر کل و مسئولین و مربیان کانون استان افتتاح شد.و در صورت موفقیت به دیگر مراکز نیز گسترش می یابد.

بیست و دو مرکز فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی به بچه های ایلامی خدمات فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =