آغاز رسمی جلسات شورای فرهنگی در کانون خراسان جنوبی برای برنامه ریزی فعالیت‌ها در سال 98

هم‌زمان با آغاز روزهای کاری سال 98 جلسات شورای فرهنگی با محوریت برنامه‌ریزی سال 98 در کانون خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی،  با برگزاری دوجلسه شورای فرهنگی در کانون خراسان جنوبی  تقویم برنامه‌های سال 98 کانون استان مورد بررسی قرار گرفت.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، در دو جلسه شورای فرهنگی برگزار شده در نیمه دوم فروردین ماه 98، ضمن قدردانی از تلاش همه‌ی همکاران در سال 97 بر توجه به راهبردهای مدیر عامل و اهداف معاونت فرهنگی  کانون در سال جدید تأکید کرد.

 حمیدی بخشی از سخنان خود را در اولین جلسه‌ی شورای فرهنگی به پیام نوروزی و شعار سال نو  (رونق تولید) از سوی مقام معظم رهبری اختصاص داد و گفت: رونق تولید  تنها  توجه به اقتصاد در جامعه نیست، بلکه تمامی افراد جامعه باید برای تحقق این شعار هر کدام به سهم خود در حوزه‌های فرهنگ و هنر  نیز باید برای  تولید محصولات فرهنگی و هنری  متناسب با منطقه زندگی و شرایط اقلیمی و بومی خود تلاش کنند.

هم‌چنین توجه ویژه به اجرایی شدن شعار محوری کانون (تمرین زندگی) همراه با برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، تقویت انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی، ارایه خدمات فرهنگی در مناطق محروم و آسیب پذیر،  برنامه‌ریزی منسجم و دقیق بر اساس نیاز سنجی انجام شده در کانون استان، از جمله مواردی بود که مدیر کل کانون خراسان جنوبی  در ادامه سخنان خود به آن تأکید کرد.

 در ادامه‌ی این جلسات کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و آموزش و پژوهش به ارایه برنامه‌های پیش بینی شده و بررسی نهایی آن جهت اجرا در استان پرداختند  تا تقویم فعالیت‌های کانون خراسان جنوبی در سال 98 تدوین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =