کد خبر: 287444
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
مدرسان صاحب‌نظر کارگاه‌های «ایده‌آزاد» اسباب‌بازی معرفی شدند

دبیرخانه دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی اسامی مدرسان و عنوان کارگاه‌های آموزشی این دوره را اعلام کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کارگاه‌های آموزشی رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب بازی با حضور صاحب‌نظران حوزه‌های مختلف از جمله طراح، تولیدکننده، توزیع‌کننده، تصویرساز، بسته‌بندی و... برپا می‌شود.

«خلاقیت و ارتقای ایده» و «بوم کسب و کار» عنوان دو کارگاهی است که به ترتیب روزهای نهم و پانزدهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

براساس این خبر ندا صحت دانش‌آموخته‌ی طراحی صنعتی و فعال صنعت اسباب‌بازی، صمد خطیبی، طراح اسباب‌بازی و کارشناس ارشد طراحی صنعتی از دانشگاه دلفت هلند، رامین عسگری، مشاور کارآفرینی، طراح و فعال در زمینه طراحی کسب و کار و بسته‌بندی، عماد ارغند مشاور طراحی و طراح اسباب‌بازی به همراه سعید خسروی مشاور تولید و طراحی در زمینه نمونه‌سازی و ساخت قالب‌های پلاستیکی و شهرام مقصودی تولیدکننده اسباب‌بازی، طراح، کارآفرین و مخترع از جمله مدرسان این دو کارگاه هستند.

همچنین مهنام منفرد طراح اسباب‌بازی و مشاور طراحی، دانش‌آموخته طراحی صنعتی از دانشگاه علم و صنعت و محمدحسین فرجو، دبیر سابق شورای نظارت بر اسباب‌بازی، شادی عظیمی، طراح و متخصص تعلیم و تربیت و فرزانه بابایی، طراح عروسک و اسباب‌بازی نیز در حوزه‌های تخصصی خود آموزش‌های لازم را در این کارگاه‌ها ارایه خواهند کرد.

گفتنی است: دو کارگاه آموزشی با حضور ۴۲ ایده‌پرداز منتخب دومین رویداد ملی ایده‌آزاد در روزهای ۹ و ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان برپا می‌شود و ثبت‌نام عموم برای شرکت در این کارگاه‌ها آزاد است.

مراسم پایانی این رویداد نیز با معرفی ۱۰ ایده‌پرداز برتر در روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ در همین مکان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =