آغاز به کار «همین نزدیکی»، انجمن ادبی کانون استان قم

انجمن ادبی کانون استان قم با عنوان به همین نزدیکی با عضویت نزدیک به 90 نفر کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ مرکز شماره ۹ میزبان اعضای فعال ادبی مراکز سراسر استان بود تا انجمن ادبی «همین نزدیکی» را افتتاح کنند.

در این برنامه که با حضور حسین تولایی، مسئول انجمن کشوری برگزار شد ابتدا اکرم الف‌خانی توضیحاتی در ارتباط با اهداف انجمن ارائه و از ظرفیت و استعداد اعضای ادبی این استان سخن گفت.

در ادامه حسین تولایی از درخشش و شناسایی اعضای مستعد دو مهرواره داستان و شعر مربوط به اعضای انجمن ادبی کشور گفت و اولین کارگاه آموزشی شعر را با موضوع «کشف شاعرانه» آغاز کرد.

شعرخوانی و نقد و بررسی آثار اعضا نیز از دیگر برنامه‌های اولین روز آغاز به کار انجمن بود.

حسن ندافی که در بخشی از این برنامه حضور داشت در سخنانی از پیشگامی فعالیت‌های ادبی در کانون و لزوم خلاقیت و نوآوری در ادبیات گفت و همچنین به راهبرد اهداف این انجمن و شکوفایی استعداد اعضای ادبی استان قم تاکید کرد.

در این برنامه فاطمه بیاتی، مسئول مرکز شماره ۷ کانون استان قم به عنوان مسئول مرکز برگزاری و محل کتابخانه‌ی تخصصی انجمن ادبی معرفی شد.

تولایی در پایان این برنامه از مرکز شماره ۷ و پاتوق کتاب، دیدار و تعدادی کتاب به کتابخانه‌ی تخصصی اهدا کرد، همچنین در حضور ایشان یکی از اعضای همین مرکز به عنوان مسئول امانت کتاب‌های این کتابخانه معرفی شد.

معرفی لوگوی «همین نزدیکی» و اعطای «کارت عضویت انجمن» از دیگر رویدادهای این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =