کد خبر: 287501
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
تقدیر تامین اجتماعی‌ها از فعالیت‌های کانون پرورش فکری

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی به همراه کارکنان این مجموعه با حضور در دفتر مدیرکل کانون مراتب تقدیر و قدردانی خود را از فعالیت های کانون پرورش فکری اعلام کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی به همراه تنی چند از کارکنان مجموعه ی تامین اجتماعی با حضور در دفتر مدیرکل کانون ضمن قدردانی از زحمات منیر صادقی مدیرکل کانون، مراتب  تقدیر و تشکر خود را از فعالیت های کانون پرورش فکری در تعامل با سازمان تامین اجتماعی ابراز کردند.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: جانمایی الگوی مناسب مفاهیم تامین اجتماعی در کتاب‌های درسی، سرفصل های مرتبط برای دانش آموزان، بازدید آنان از مراکز بیمه ای و درمانی سازمان، و ... از جمله تجارب موفق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان تامین اجتماعی بوده است.

در این میان تعامل بسیار مطلوب و مناسب مدیران و کارشناسان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان تامین اجتماعی به گونه ای بوده است که نیازسنجی و احصاء نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان به سمت آشنایی بیشتر و بهتر قشر کودک و نوجوان، با این سازمان اجتماعی شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =