کد خبر: 287518
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱
بازدید 420
مربیان و اعضای کانون سیاهکل  به «زمین پاک» سلام گفتند

هم‌زمان با روز جهانی زمین پاک، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون سیاهکل با برگزاری ویژه‌برنامه «دوست خوب زمین باشیم!»، دوستی‌شان را با این موهبت ‌خدادادی اعلام‌کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، ویژه‌برنامه‌ی روزجهانی زمین پاک مراکز فرهنگی هنری کانون رنگ و بوی هم‌گرایی داشت و برهمین اساس، اعضا و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی در سایه تعامل با دستگاه‌های فعال در این حوزه، به اجرای ویژه‌برنامه‌هایی هدف‌مند پرداختند.

در این میان، کانون پرورش فکری سیاهکل با هدف آگاهی‌بخشی هرچه ‌بیش‌تر به نسل کودک و نوجوان، ویژه‌برنامه«دوست خوب زمین باشیم» را با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، محیط‌زیست و بخشداری مرکزی این شهرستان، برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا گذاشت.

برپایه این گزارش،  فرماندار شهرستان سیاهکل طی این ویژه‌برنامه که با حضور جمعی از مسوولان و  بیش از ۵۰ عضو کودک این کانون صورت‌گرفت، سخنان خود را با طرح چند پرسش در ارتباط با اهمیت و راه‌های پاس‌داشت از محیط‌زیست آغازکرد.

محمود صوفی در ادامه، دغدغه‌های زیست‌محیطی خود را با کودکان درمیان گذاشت و معضل پسماند، نابودی جنگل‌ها و دیگر موهبت‌های الهی را از جمله دل‌مشغولی‌های خود عنوان‌کرد.  

او در عین‌حال از نقطه‌های امیدبخش با آینده‌سازان ایران اسلامی نیز سخن‌گفت و نقش‌آفرینی کودکان و نوجوانان آگاه کشور را به‌عنوان نگهبانان محیط‌زیست، امیدوار کننده دانست.

اعلام همراهی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری و قدردانی از تلاش‌های سازنده تمامی مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی در جهت افزایش آگاهی‌های مخاطبان، بخش پایانی سخنان فرماندار شهرستان سیاهکل به‌شمارمی‌رفت.

رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان سیاهکل هم ضمن قدردانی از همراهی همیشگی کانون با فعالیت‌های زیست‌محیطی، به بیان دغدغه‌های فعالان محیط‌زیست پرداخت و برای برگزاری تور گردش‌گری جهت آشنایی افزون‌تر کودکان و نوجوانان با مراحل جمع‌آوری، تفکیک و بازیافت زباله اعلام آمادگی‌کرد.

پخش نماهنگ، هنرنمایی گروه سرود مدرسه ابتدایی نوآوران، خوانش مقاله از سوی اعضای کانون، برپایی کارگاه نقاشی و اهدای بسته‌های فرهنگی به حاضران، از دیگر برنامه‌های این روز بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =