دفتر نقش کانون در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود

مجموعه ۱۲ جلدی دوزبانه‌ی دفتر نقش از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه در گروه کتاب‌های نقاشی و نقش‌های تزئینی به دو زبان فارسی و عربی برای رده‌ی سنی ج (۹تا۱۲ سال) منتشر شده است.

در ابتدای کتاب‌های دفتر نقش کانون آمده است: هنر اسلامی ایران گنجینه‌ای عظیم و ارثی است که پس از قرن‌ها به ما رسیده، وظیفه‌ی ماست که خوب بشناسیمش، به درستی از آن استفاده کنیم و چیزی بر آن بیفزاییم.

نقش‌ها و نگارها، قسمتی از این گنجینه‌ی بی‌نظیر هستند که بخش مهمی از معماری شهرهای قدیمی ما را تشکیل می‌دهند. همان‌ها که نمونه‌های زیبای آجرکاری‌ها و کاشی‌کاری‌های‌شان، در مساجد و بناهای تاریخی به چشم می‌خورد.

هدف مجموعه دفتر نقش معرفی این میراث فرهنگی و هنری است و فرزند شما با رنگ‌آمیزی نقش‌های زیبای این دفتر، با نقوش تاریخی بهتر آشنا می‌شود، برای این‌که بتواند این نقش‌ها را بهتر رنگ‌آمیزی کند، خوب است ابتدا نمونه‌های اصلی را از نزدیک ببیند.

این مجموعه و سایر کتاب‌ها و محصولات فرهنگی کانون تا روز ۱۴ اردیبهشت در سالن عرضه‌ی محصولات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌ کودک و نوجوان سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در رواق شرقی مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، سالن B، راهری ۴، شماره ۱۲۴ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =