مربیان ما طلایه داران عرصه نظام تعلیم و تربیت غیر رسمی کشور هستند

امیر حسین آزادی وفا معاون کانون کشور گفت :یکی از مهمترین شاخصه های پایدار در هر نظامی ،نظام آموزشی و تربیتی آن است.و امروز دنیا فهمیده اند که نظام آموزشی و تربیتی غیر رسمی خیلی اثر گزارتراست ،که منجر به همان مهارت می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،معاون توسعه و مدیریت منابع کانون روز دوشنبه 98/02/9در گردهمایی مسوولان و مربیان مراکز کانون در اصفهان گفت:یکی از مهمترین شاخصه های توسعه پایدار در هر نظامی ،نظام آموزشی و تربیتی آن است و امروز دنیا فهمیده اند که نظام آموزشی و تربیتی غیر رسمی خیلی اثر گزارتراست که منجر به همان مهارت می شود.

امیر حسین آزادی وفا در ادامه خاطر نشان کرد: مربیان ماطلایه داران عرصه نظام تعلیم و تربیت غیر رسمی کشور هستند و ما به همه این عزیزان می بالیم و مفتخر هستیم.

وی همچنین اظهار داشت:خوب است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از نظر سازمانی بشناسیم و بدانیم در چه ارگانی کار می کنیم وقتی که بدانیم در کجا هستیم انتظارات و توقعات ما منطقی تر وپیگیری آن راحت تر است.

آزادی وفا در این میان به پرسش های همکاران در زمینه های مختلف پاسخ گفت و ضمن آشنایی افزون تر با خواسته های آنان،به ارایه ی راه کارهای مناسب در این زمینه پرداخت.

بر پایه این گزارش ،فراهم سازی فرصت های مناسب برای تامین نیروی انسانی،میزان افزایش حقوق و مزایای کارکنان رسمی ،قردادی و پاره وقت در سال 98،موضوع توجه به مسایل رفاهیات کارکنان از دیگرمحورهای گفت و گوی معاون توسعه و مدیریت منابع با همکاران مراکز کانون اصفهان بود.

گفتنی است ،معاون توسعه و مدیریت کانون در سفر یک روزه به استان اصفهان ،ضمن بازدید از مجتمع فرهنگی هنری کانون استان ،در نشستی صمیمانه با مسوولان و مربیان مراکز کانون استان اصفهان شرکت کرد.

مدیر کل کانون استان اصفهان نیز در این نشست با قدر دانی از حضور و نگاه ویژه معاون توسعه و مدیریت به امنیت شغلی نیروی انسانی و پرداخت حقوق و مزایا،به چند توصیه اشاره کرد:

-توصیه وعمل به اصول و مبانی اخلاقی در مناسبات اداری و روابط بین فردی

-سرلوحه قرار دادن نظم در امور و وجدان کاری در تعامل با همکاران

-مراقبت و دوری از روزمره گی با برنامه ریزی دقیق و هدفمند

-توجه به اجرای کیفی برنامه ها و ثبت دقیق فعالیتها

 قربانی 7 محور را بعنوان اولویت های استان در سال 98 تعیین و به تبیین محورهای 7 گانه پرداخت:

1-آسیب های اجتماعی وتوجه به موضوع مهارت های خوب زیستن 2-توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته با هدف گسترش دادن ارایه خدمات 3-تشکیل انجمن های تخصصی در استان با هدفتوانمند سازی اعضای ارشد و مربیان و پرورش مربیان متخصص 4-تشکیل شورای عالی آموزش در استان با تاکید بر دانش،پژوهش و تقویت وروحیه تحقیق و پژوهش در بین اعضاء و مربیان5-ارتباط و تعاملموثر با والدین به عنوان حلقه مهم و مفقوده تربیتی6-توجه ویژه به جذب گروه  سنی نوجوانان و تنوع کمی و کیفی به برنامه ریزی برای اجراء و فعالیت های این گروه سنی فعالیتهای ویژه این گروه سنی7-تاکیدبر هدفمند  و فرایندی بودن برنامه ها مبتنی بر هویت ایرانی اسلامی

از جمله اولویت هایی بود که مدیر کل کانون اصفهان به آنها تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =