کد خبر: 287660
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کاروان پیک امید وارد مناطق سیل‌زده لرستان شد

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «پیک امید» به منظور امدادرسانی فرهنگی به کودکان مناطق سیل‌زده روز دهم اردیبهشت وارد استان لرستان شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در طرح امداد فرهنگی کانون مربیانی از استان‌های مختلف کشور به همراه گروه‌های داوطلب تئاتر از انجمن نمایش کانون و گروه‌های هنری استان لرستان حضور دارند.

بر اساس این گزارش تماشاخانه سیار و کاروان امداد فرهنگی کانون از صبح روز ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ در شهر سیل‌زده «دوره چگنی» و روستاهای بخش شاهیوند اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان را آغاز می‌کنند.

 برهمین اساس در ادامه این امکان فرهنگی در نوبت صبح روز ۱۲ اردیبهشت به میان کودکان و نوجوانان شهر کوهدشت می‌رود و در نوبت عصر مهمان بچه‌های شهرستان رومشکان می‌شود.

هم‌چنین کاروان امداد فرهنگی کانون روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در شهر سیل‌زده معمولان و روستاهای اطراف آن به اجرای برنامه می‌پردازد و پس از آن روزهای ۱۴ و۱۵ اردیبهشت کودکان، نوجوانان و خانواده‌های سیل‌زده‌ی شهرستان پلدختر و روستاهای توابع میزبان پیک امید خواهند بود.

گفتنی‌است در طرح امداد فرهنگی پیک امید کانون علاوه بر اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری، بسته‌های فرهنگی را که از سوی کانون پرورش فکری، انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان و شورای نظارت بر اسباب‌بازی آماده شده است نیز به کودکان سیل‌زده اهدا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =