برگزاری اولین گردهمایی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری در کانون خراسان جنوبی

اولین گردهمایی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی کانون استان خراسان جنوبی نهم اردیبهشت ماه 1398 در بیرجند برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، صبح روز نهم اردیبهشت 1398 گردهمایی یک روزه مربیان مسئول مربیان مسئول فرهنگی، هنری ثابت، سیار و پستی استان در بیرجند برگزار شد.

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این گردهمایی با قدردانی از تلاش همکاران در سال 97 و ارایه گزارش فعالیت‌های شاخص کانون در سال97  از همکاران خواست، با تعامل با دیگر دستگاه‌های اجرایی و نهادهای فرهنگی برای معرفی کانون  بیش از گذشته  تلاش کنند.

مدیر کل کانون استان در ادامه با اشاره به برنامه‌های کانون استان در سال 98 گفت:  ارتقای مهارت‌های زندگی در سطح مراکز با همراهی فعالیت‌های 40 گانه کانون در سایه‌ی کتاب، تثبت حضور اعضای نوجوان در مراکز با تقویت انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی و ارایه خدمات فرهنگی کانون به کودکان و نوجوانان مناطق محروم و کم برخوردار با همراهی « قاصدک امید « اجرای طرح پویش فصل گرم کتاب و... از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند به  معرفی و تخصصی بودن فعالیت‌های کانون در حوزه کودک و نوجوان کمک کند.

در ادامه این نشست کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی و دیگر بخش‌های اداری به صورت جداگانه توضیحات لازم را در ارتباط با  برنامه‌های پیش بینی شده سال 98 ارایه کردند و مربیان مسئول مراکز نیز نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =