کد خبر: 287697
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
بازدید 308
جلسه دوم انجمن قصه گویی برگزار شد

دومین جلسه انجمن قصه گویی با حضور اعضای نوجوان انجمن ،مربیان قصه گو و جمعی از همکاران کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،دومین جلسه انجمن قصه گویی در پنجمین روز از ماه اردیبهشت و در آستانه ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرد.

این برنامه که در محل مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد،کارشناسان به همراه مربیان فعال در زمینه قصه گویی و همچنین اعضای نوجوان علاقمند به این هنر از مراکز فرهنگی هنری استان اصفهان به همراه مربیان خود شرکت داشتند.

در ابتدای این نشست زینت السادات فاطمی کارشناس آفرینش های ادبی به بیان ساختار داستان پرداخت و مراحل آن را برای اعضای نوجوان انجمن شرح داد.

وی برای آشنایی بیشتر اعضا با مقوله­ ی قصه­ گویی و هم چنین مراحل آن در حین قصه­ گویی از فیلم قصه­ گویی سوسن حیاتی مربی کانون در استان بوشهر استفاده کرد تا اعضا ضمن لذت بردن از شنیدن یک قصه­ ی شیرین با روند قصه گویی نیز آشنا شوند.

در ادامه از اعضاء خواسته شد تا در کارگاه های آموزشی با سرگروهی مرضیه توکلی ،سمیه پسندی،شکوفه آقا کثیری و مژگان کدخدایی از مربیان قصه گوی کانون اصفهان با موضوع پرداخت قصه شرکت کنند.

گفتنی است حاصل این کارگاه آموزشی چهار داستان با پرداخت­های متفاوت بود که هر کدام به نوعی توانستند نکته­ های مطرح شده در کارگاه ساختار قصه را در قصه­ ی جدید خود به کار ببندند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =