کد خبر: 287721
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
نقش مربیان کانون در نظام آموزش غیررسمی کشور برجسته است

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرارسیدن روز معلم را بهانه‌ای برای گرامی‌داشت جایگاه برجسته مربیان کانون سراسر کشور و مدرسان کانون زبان ایران می‌داند و این روز و هفته را گرامی می‌دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مربیان اکنون در ۱۰۱۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار شهری و روستایی و پستی فعالیت می‌کنند و بیش از ۴۰۰هزار کودک و نوجوان ایرانی در این مراکز از برنامه‌ها و زیر نظر این مربیان کارآزموده تحت پوشش فعالیت‌های کانون قرار می‌گیرند.

کانون در مسیر فعالیت‌های خود در ۵۴ سال گذشته بخش مهمی از بار تربیتی نظام آموزش غیررسمی کشور را برعهده داشته است و پرورش خلاقیت و ذوق هنری و ادبی کودکان و نوجوانان را دستور کار فعالیت‌های خود قرار داده است.

در این میان و در همه این سال‌ها نقش مربیان کانون در این مهم بر ایرانیان علاقه‌مند به حوزه فرهنگ و هنر و همه کسانی که به تربیت ذوقی، هنری و ادبی فرزندان‌شان اهمیت می‌دهند پوشیده نیست و تربیت و معرفی بسیاری از چهره‌های شاخص علم و ادب و هنر کشور، موید این تلاش‌های گران‌قدر است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز و هفته معلم را به تمامی معلمان سراسر کشور به ویژه مربیان ارجمند کانون و مدرسان کانون زبان ایران تبریک می‌گوید و برای این معلمان دانایی و آگاهی آرزوی موفقیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =