تجلیل فرمانده سپاه سلمان استان از مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اهدای لوح و تندیس از مدیرکل کانون استان تقدیرکرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، فرمانده سپاه سلمان استان از مدیرکل کانون تجلیل کرد.

در بخشی از این لوح تقدیر، که به امضای سرتیپ‌دوم پاسدار امان‌الله گرشاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان رسیده، آمده است: عرصه‌ی تعلیم و تربیت از مهم‌ترین زیرساخت‌های تعالی همه‌جانبه‌ی کشور و فرصتی جدی برای ارتقای سرمایه‌ی انسانی شایسته در حوزه‌های گوناگون علمی، فرهنگی و تربیتی است... .

بر همین اساس سرهنگ علی بیک‌نژاد، مدیر سازمان بسیج فرهنگیان، با حضور در دفتر مدیرکل کانون استان ضمن تبریک هفته‌ی معلم و اهدای لوح به مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، از فعالیت‌های فرهنگی کانون در استان و مناطق محروم قدردانی کرد.

مدیرکل کانون استان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های جان‌برکفان سپاه گفت: حوادث اخیر به خوبی نشان داد که همه‌ی مردم سپاه را دوست دارند و این مهم را ظرفیت فضای مجازی و حمایت‌های همه جانبه‌ی مردم و مسئولان ثابت کرد.

معصومه هادی در ادامه افزود: دلاوران سپاه، پاسداران دین و ارزش‌های آن هستند و از این نظر معلمانی هستند که به خوبی از عهده‌ی وظیفه‌ی خود برآمده‌اند.

وی در پایان با اشاره به حضور گروه امداد فرهنگی کانون در استان و تاثیر آن بر کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان، گزارشی از دیگر فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون در سال گذشته ارایه و توجه به نیاز مخاطبان را راهی برای پرورش واقعی آنان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =