نشست سالانه‌ی مربی‌مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: هر انسان رسالتی دارد و ما سعادت‌مندیم که «کانون پرورش فکری» برای انجام این رسالت پیش روی ما قرارگرفته پس ما وظیفه داریم قدر این نعمت را بدانیم و برای کودکان و نوجوانان تلاش کنیم

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست سالانه‌ی مربی‌مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری در مجتمع زاهدان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در ابتدای این نشست صمیمی ضمن تبریک فرارسیدن هفته‌ی معلم، با اشاره به شعار سال کانون«زندگی خوب تمرین می‌خواهد»، گفت: باید برای آینده‌ی اعضا برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم ردپایی از خود در زندگی موفق و رفتار شایسته‌ی آنان برجا بگذاریم.

معصومه هادی سپس عنوان کرد: تغییر گذشته و تبدیل آن به وضعیت مطلوب یک کار ارزشمند و مهم است که باید مورد توجه ما باشد و برای این‌کار لازم است این تغییر را ابتدا در خودمان ایجاد کنیم تا الگوی خوبی برای اعضا باشیم.

وی در ادامه‌ی سخنان خود با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی با توجه به امکانات موجود، ترسیم نقشه‌ی راه امری ضروری دانست و برای این‌کار نکاتی برشمرد که از آن جمله می‌توان به تقویت روحیه‌ی کار تیمی اشاره کرد که هادی در این‌باره گفت: مربیان کانون با توجه به توانایی‌های منحصر به فردی که دارند، دارای ویژگی‌های خاصی هستند که اگر در قالب کارِ گروهی بیاید، نتیجه‌ی آن شگفت‌انگیز خواهد بود و برای همین لازم است این روحیه را در خودمان تقویت کنیم و اعضا را هم در همین راستا پرورش دهیم.

«به‌روزرسانی و چابک‌سازی» دو توصیه‌ی دیگر مدیرکل کانون بود که با بیان آن افزود: این موضوع باعث اصلاح فرایندها می‌شود که حاصل آن برگزیدن بهترین روش برای انجام فعالیت‌ها، با صرف هزینه و وقت کمتر است.

وی در ادامه افزود: اجرای قوی برنامه‌ها می‌تواند به ما در ایجاد یک ذایقه‌ی فرهنگی جدید در مخاطبان، بر اساس نیاز آنان، کمک کند.

هادی سپس خطاب به مربی‌مسئولان گفت: شما در صف اول ارتباط کانون با خانواده‌ها هستید و به همین دلیل قادر هستید بسیاری از مشکلات را شناسایی و با اقدام به موقع، از بروز آسیب‌ها جلوگیری کنید و این می‌تواند خانواده‌ها را از فضای امن کانون مطمئن کند، که در واقع همان تعریف «مشتری‌مداری» است که مورد تاکید مدیرعامل کانون است.

وی در پایان یادآور شد: هر انسان رسالتی دارد و ما سعادت‌مندیم که «کانون پرورش فکری» برای انجام این رسالت پیش روی ما قرارگرفته؛ پس ما وظیفه داریم قدر این نعمت را بدانیم و برای کودکان و نوجوانان تلاش کنیم زیرا نتیجه‌ی آن تا ابد روشنگر راه ما خواهد بود.

در ادامه مسعود خاکسفیدی، سرپرست معاونت فرهنگی کانون استان، نیز در سخنانی کوتاه به اهمیت آموختن مهارت‌ها اشاره کرد و «توانایی حل مسئله» به عنوان یک تمرین خوب برای زندگی بهتر را برای همکاران تشریح کرد.

پایان‌بخش این نشست سخنان و پرسش‌های حاضران بود که پاسخ‌های مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را در پی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =