مراکز کانون امید و نشاط را در شهر تزریق می‌کنند

مدیر کل کانون کرمان با مسئولین شهر انار برای توسعه و بازسازی مرکز فرهنگی هنری انار دیدار کرد

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، محسن روحی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان روز ۱۵ اردیبهشت ۹۸ با حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه، علی زهرودی فرماندار و علی رحیمی‌راد شهردار شهرستان انار با هدف گسترش همکاری بین کانون و فرمانداری و شهرداری و دفتر امام جمعه این شهرستان دیدار کرد .

محسن روحی در ابتدای این دیدار کانون را به علت مخاطبین، وجود همکاران با مهارت و متخصص و همچنین محبّتی که بین این دو وجود دارد، دستگاه فرهنگی مؤثری دانست .

همچنین افزود: وجود مربی‌های چابک و توانمندی که اتفاقا در اداره کل متمرکز نیستند و تمام مراکز سطح استان را پوشش می‌دهند نشانه‌ی اهمیتی است که کانون به رسالت خودش دارد.

وی با اشاره به اینکه مراکز کانون از همان ابتدا در فضای سبز و پارک‌های عمومی تأسیس شده اند بیان داشت کانون با توجه به مخاطب و رسالتش می‌تواند همواره  نشاط و امید را در هر شهر تزریق کند.

مدیر کل کانون در ادامه مرکز فرهنگی‌هنری انار را با توجه به قدمت بالایش نیازمند نوسازی دانست و از مسئولان شهرستان انار درخواست همراهی و یاری کرد .

در ادامه این جلسه مسؤلان شهرستان انار با توجه به علاقه و شناختی که از کانون داشتند و اینکه خودشان از اعضای قدیم این مرکز بودند، همدلانه گزینه‌های نجات ساختمان مرکز از فرسودگی را بررسی کردند و تصمیماتی مبنی بر توسعه موقت و بازسازی کامل در آینده گرفتند .

شایان ذکر است، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان در پایان این سفر با خانواده و دو عضو نوجوان فعال کانون انار، سحر محمد حسینی و نازنین رضایی دیدار و از آنها با عنوان «فرزند کانون مهربانی » تقدیر کرد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =