نشست فصلی مربیان هنری کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: سال «رونق تولید» فرصت مناسبی برای آموزش هنرهای بومی و محلی به اعضا و تمرینی برای داشتن یک زندگی خوب است

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست فصلی مربیان هنری کانون استان برگزار شد.

مدیرکل کانون استان در جمع مربیان هنری با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: آنجا که زبان از سخن‌گفتن باز می‌ماند، هنر آغاز می‌شود؛ با یک اثر هنری، که در یک موقعیت مناسب به کار گرفته شود، می‌توان مفاهیم بسیار زیادی را منتقل کرد.

معصومه هادی سپس به اهمیت مطالعه و به‌روزرسانی اطلاعات مربیان هنری اشاره کرد و افزود: سلیقه و پسند کودک و نوجوان امروز با گذشته بسیار متفاوت است و یک مربی برای این‌که علاقه‌مندی‌های مخاطبش را شناسایی کند و بر او تاثیر بگذارد، ضروری است علاوه بر تدبیر و برنامه‌ریزی، پیوسته بر دانش خود بیفزاید.

وی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری سال جدید(رونق تولید) آن را فرصت مناسبی برای آموزش هنرهای بومی و محلی به عنوان یک مهارت، به اعضا دانست تا تمرینی باشد برای داشتن یک زندگی خوب.

قابل ذکر است در این جلسه هم‌چنین مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان از احمد حاجی‌حسین‌زاده، همکار جانباز کانون تجلیل کرد.

گفتنی است مربیان در نشستی جداگانه برنامه های سال ۱۳۹۷ بررسی کردند و در ادامه کارشناسان هنری برنامه‌های سال جاری را به مربیان ابلاغ کردند، پس از آن نیز با هم‌اندیشی حاضران، راه‌کارهای اجرای موثر برنامه‌ها بررسی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =