آغاز ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی در مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه

با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، ثبت‌نام در کلاس‌های وی‍ژه تابستانی در کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ثبت نام در کلاس‌های ویژه تابستانی در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه آغاز شده است و کودکان و نوجوانان می‌توانند برای ثبت‌نام به این مراکز مراجعه کنند.

با برنامه‌ریزی انجام شده در واحد کارشناسی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، کلاس ها و کارگاه‌های متنوع و متعددی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی پیش‌بینی شده است.

بر همین اساس، در همه مراکز کانون استان کرمانشاه، کلاس‌های مختلفی ارایه شده است و خانواده‌ها برای ثبت‌نام فرزندانشان با کلاس‌ها و کارگاه‌های متنوعی روبه‌رو هستند.

سفال، خوش‌نویسی، نقاشی، قرآن و احکام اسلامی، بازیگری، نمایش فیلم، روخوانی کتاب، قصه‌گویی، کلاس‌های شعر و داستان،عکاسی، موسیقی، انیمیشن، طراحی، عروسک ‌سازی،.. از کلاس‌هایی است که برای اوقات فراغت کودکان و نوجوانان اعلام شده است.

همچنین، کلاس‌هایی همچون: چرتکه، روبیک،  رباتیک، دست سازها، کیوسی‌تی، و...نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در سال‌های گذشته با استقبال کودکان روبه‌رو شده بود و امسال نیز با گستردگی بیشتری انجام می‌شود.

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه نزدیک به 40 مرکز ثابت، سیار و پستی در سراسر استان دارد که در حال انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان کرمانشاهی است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =