دختر 10 ساله اصفهانی موفق به کسب دیپلم افتخار شد

در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا که با موضوع «به ستاره‌ها، آینده‌ دنیا نگاه کنید» عضو هنرمند مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون اصفهان موفق به کسب دیپلم افتخار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ،سنا رحمانی در مسابقه نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا در بخش پوستر موفق به کسب دیپلم افتخار و تقدیر نامه سازمان ملل متحد شد.

این مسابقه بین‌المللی که با همکاری دفتر امور فضایی سازمان ملل متحد (یونوسا) برگزار شد، تلاش داشت آگاهی نسل جدید را در مورد  موضوع‌های اجتماعی پیرامون طبیعت جهان با کمک سلاح قدرت‌مند آموزش بالا ببرد.

برهمین اساس، سنارحمانی 10 ساله از مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون اصفهان در این مسابقه ،در بخش پوستر موفق به کسب دیپلم افتخار و تقدیر نامه سازمان ملل متحد شد.

در مسابقه بین‌المللی نقاشی و پوستر بنیاد صلح و همکاری اسپانیا، ۳۵۰۲ اثر از ۳۴ کشور جهان شرکت داده شده بود که هشت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به افتخار آفرینی در این رقابت شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، ۲۳۴ اثر نقاشی، پوستر و نقاشی دیواری اعضای خود را به این مسابقه بین‌المللی هنری در اسپانیا ارسال کرده بود.

 گفتنی است مربی این هنرمند، سپیده سروش بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =