ظرفیت عظیم فرهنگ و هنر در حل مشکلات

نماینده مردم محترم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای کانون پرورش فکری نوشهر بر ظرفیت عظیم فرهنگ و هنر در حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، نمایش «بوی تلخ بر مشام شیرین» کاری از گروه نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از 17 تا 21 اردیبهشت در سالن نمایش  کانون نوشهر به روی صحنه رفت.

 این اجرا که با استقبال  دانش آموزان، خانوادها و مسوولین شهری همراه شد.

 نماینده مردم محترم نوشهر و چالوس  پس از دیدن این نمایش  با قدردانی از تولید چنین آثاری از سوی کانون و اعضای آن بر اهمیت تاثیر گذاری هنر نمایشی اشاره کرد و افزود: شاید ساعت‌ها سخنرانی نتواند تاثیر دیدن چند دقیقه نمایش را داشته باشد. به همین منظور باید از این ظرفیت‌ها برای انتقال مفاهیم تربیتی، اخلاقی و اجتماعی استفاده نمود.

قاسم احمدی لاشکی اظهار داشت: کانون پرورش فکری، مراکز رشد و پرورش استعدادها و ظرفیت‌های کودکان ونوجوانانی هستند که می توانند بسیاری از مشکلات کشور در حوزه فرهنگی و اقتصادی را از طریق فعالیت‌های فرهنگی و هنری حل نمایند.

وی با تاکید بر سال "حمایت از کالای ایرانی" ادامه داد: نمایش و بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و هنری ظرفیتی عظیمی هستند تا به حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی بپردازیم.

عضو کمسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: فرهنگی سوق دادن مردم در مصرف کالای ایرانی و حمایت از آن یکی از محورهای توسعه کشور است که  زبان هنر می تواند در توفیق آن نقش مهمی ایفا نماید.

احمدی لاشکی در جمع بندی صحبت‌هایش در میان اعضای کانون و سایر بینندگان نمایش تولید شده مرکزفرهنگی و هنری نوشهر، جایگاه کانون و مدرسه و نقش مربیان و معلمان در نهادینه سازی این فرهنگ با استفاده از زبان هنر را  گامی مهم در رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور عنوان کرد.

گفتنی است : در این برنامه، فرماندار شهرستان نوشهر، مسوولان ادارات شهری و خانواده ها حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =