کانون مسئول دبیرخانه مرجع حقوق کودک استان

در اولین جلسه کارگروه زنان و خانواده استانداری در سال ۱۳۹۸، ابلاغ مدیرکل کانون خراسان رضوی به عنوان مسئول دبیرخانه مرجع حقوق کودک برای سه سال آینده تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در این جلسه که روز شنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه۱۳۹۸ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده، مدیران و مشاوران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده بود، بار دیگر کانون به عنوان دبیرخانه مرجع حقوق کودک برای سه  سال آینده انتخاب شد.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون از کودکان به عنوان سرمایه‌های کشور و آینده‌سازان این مرز و بوم یاد کرد و گفت: این مرجع تلاش خود را برای تدوین طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی در راستای ارتقای حقوق کودک و ترویج احترام به شخصیت وی به کار خواهد گرفت و امیدوارم با ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌ها و پایش و ارزیابی وضعیت حقوق کودک در جامعه برای بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی و شخصیتی این عزیزان گام‌های موثری برداریم.

حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی و رییس کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان در ابلاغ خود به مدیرکل کانون برگزاری منظم و مسئولانه کمیته‌های ۴ گانه و اجرای دقیق وظایف کمیته را خواستار شد.

متن کامل ابلاغ به شرح ذیل می‌باشد؛

جناب آقای ابراهیم زره‌ساز

مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی

با عنایت به ابلاغ وزیر محترم کشور مبنی بر تشکیل کمیته صیانت از حقوق کودک در استان‌ها، ذیل کارگروه تخصصی زنان و خانواده و دستورالعمل ابلاغی وزارت محترم دادگستری و با توجه به مصوبه جلسه کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان مورخ ۹۸/۲/۲۸، نظر به تعهد، تخصص، تجربه و توانمندیهای ارزشمند جنابعالی، بدینوسیله به عنوان «مسئول دبیرخانه مرجع حقوق کودک استان» برای سه سال دیگر منصوب می‌شوید.

ضمن آرزوی توفیق در امور محوله انتظار می‌رود نسبت به برگزاری منظم و مسئولانه کمیته‌های ۴گانه، اجرای دقیق وظایف این کمیته و ارتباط مستمر با مدیریت محترم دستگاه‌های زیر مجموعه اهتمام لازم به عمل آورده و مصوبات و فعالیت‌های کمیته را به صورت مستمر به دبیرخانه کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان اعلام فرمایند.

حسن جعفری

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی

رییس کارگروه تخصصی زنان و خانواده استان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =