ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر بلند آوازه ایران زمین و پاسداشت روز زبان فارسی،اعضای مرکز فرهنگی هنری باغبهادران اصفهان با حضور در کارگاه های متنوع فرهنگی ،هنری این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، 25 اردیبهشت ماه،سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر بلندآوازه ایرانی است. او که با اثر شکوهمند خود، نقش جوان‏مردی، اخلاق و ایمان را در بلندای زمان بر تاریخ نشاند و با حکمت و بینش گسترده، فرهنگ غنی ایران را تا فراسوی مرزهای خاکی به دل عاشقان فرهنگ و هنر نمایان ساخت.

به مناسبت بزرگداشت این روز  نخستین همایش شاهنامه خوانی و مشاعره با هدف تقویت مهارت خواندن و با مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان ،در مرکز باغبهادران کانون اصفهان برگزار گردید.

معرفی شخصیت حکیم ابولقاسم فردوسی ،قصه گویی ضحاک ماردوش ،نمایش خلاق زال ورودابه ،معرفی کتاب" در مدرسه حکیم توس" و رقابت 37 نفر از اعضا ودانش اموزان مدارس مختلف در سه بخش شعر خوانی ،شاهنامه خوانی ومشاعره از برنامه های اجرایی در این ویژه برنامه بود که مربیان و اعضای مراکز کانون برگزار کردند.

گفتنی است این ویژه برنامه  با حضور بیش از 250 نفر از اعضاء و دانش آموزان ،مدیران ،معلمان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در پایان از برگزیدگان سه بخش شعر خوانی ،شاهنامه خوانی و مشاعره تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به اعضاء تقدیم گردید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =