تجلیل مدیرکل کانون گیلان از همکاران روابط عمومی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان‌گیلان با اهدای لوح سپاس، از تلاش‌های همکاران روابط عمومی در مسیر آگاهی‌بخشی و انعکاس مطلوب و موثر فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان قدردانی‌کرد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان؛ اسفندیارضیائی طی آیینی که هم‌زمان با «روز ارتباطات و روابط عمومی» صورت‌گرفت، با حضور در واحد روابط عمومی و اهدای لوح‌سپاس، از همکاران این مجموعه‌ قدردانی‌کرد.

مدیرکل کانون استان گیلان در این لوح سپاس، از روابط عمومی به‌عنوان«قلب تپنده»‌ یادکرده و مهر و دوستی، تعامل و هم‌افزایی را دست‌آورد فعالان این عرصه‌ی عنوان‌کرده است.

این مدیر فرهنگی در بخشی دیگری از این لوح‌سپاس، تلاش صادقانه، خالصانه و هوشمندانه‌ی همکاران واحد روابط عمومی و تکیه بر اصول اخلاقی، صحت امانت‌داری و رسالت حرفه‌ای را شایسته خوانده و فراهم‌سازی فرصت‌های ارتباط موثر با مخاطبان را قابل تقدیر توصیف‌کرده است.

او در پایان خطاب به همکاران واحد روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان آورده‌است: «بدین بهانه، ضمن تبریک روز روابط عمومی، ازجد و جهدتان در توسعه‌ی تفاهم و تعامل، حُسن رابطه درون و برون سازمانی و نیز، صحت گفتار و صدق امانت در اخبار و رویدادهای سازمانی تشکر و قدردانی کرده و توفیق روزافزون‌تان را از خداوند بزرگ خواستارم».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =