کد خبر: 288181
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
میهمانی به رنگ بال فرشته

مرکز فرهنگی هنری شماره۳مشهد اعضای خود را به میهمانی فرشته‌ها دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در ۲۶ اردیبهشت و دهمین روز از ماه پر خیر و برکت رمضان، ۱۰۰ عضو مرکز شماره ۳ مشهد در میهمانی به رنگ بال فرشته‌ها شرکت کردند.

وجیهه نبوی‌نیا مربی مسئول مرکز هدف از برگزاری این ضیافت را شناخت بیشتر اعضا از آموزه‌های دینی و آشنایی با فریضه روزه دانست و گفت: یکی از اهداف شغلی مربیان کانون، پرورش و تعمیق حس دینی و آشنایی اعضا با مباحث دینی و مذهبی است، لذا در این برنامه ضمن آشنایی آنان با آداب و رسوم ماه رمضان، شخصیت امام حسن مجتبی(ع) به عنوان کریمه اهل بیت و مولود این ماه به اعضا معرفی شد.  

مربی مسئول مرکز، خلاقیت و ایجاد هیجان معنوی را عنصر لازم و ضروری برای انتقال مفاهیم دینی به کودکان و نوجوانان دانست و گفت: قبل از ضیافت افطاری، اعضا در مراسم شاد با عنوان «جُنگ قرآن» شرکت کردند و ضمن شنیدن رهنمودهای خوب حجت‌الاسلام عباس علی‌نژاد،  رئیس مجمع کانون‌های فرهنگی و تبلیغی استان خراسان رضوی با سیره و سبک زندگی حضرت امام حسن مجتبی(ع) آشنا شدند.

 شنیدن داستان «طالوت و جالوت»، اجرای مسابقه‌های جذاب قرآنی از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه بود که مورد استقبال اعضا قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =