از جمع رفتار­­های خوب فردی می توانیم به پیشرفت­ های بزرگی دست یابیم

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز، که بازدیدش از مراکز کانون استان البرز را با مرکز مجتمع، به پایان برد تلاش برای خودسازی و رفتار­های خوب فردی را راهی برای رسیدن به اهداف بزرگ خواند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، این مقام مسوول در دیدار با همکاران مرکز مجتمع کرج، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، نیروی انسانی و به وی‍ژه مربیان را مورد توجه و در اولویت تمام موارد کاری خوانده و ابراز امیدواری کرد که بتوان با بهره ­گیری مناسب از خرد جمعی آینده خوبی را برای کانون استان البرز ترسیم کرد.

وی همچنین به ضرورت کنترل رفتار­های شخصی اشاره کرده و افزود با جمع تمام رفتار­های فردی خوب می­توانیم به اهداف جمعی بزرگ برسیم.

زمینه جذب نوجوانان جدید در فعالیت ­ها فراهم شود

سلیمانی در ادامه  با اشاره به ضرورت توجه به اعضا و خانواده­ ها به عنوان دو محور اصلی فعالیت­های کانون و  حضور قابل توجه نوجوانان در مرکز، ضمن تاکید بر ضرورت شناسایی نیاز های نوجوانان با کمک خود آنان و بهره­ گیری از تجربیات سودمند مربیان افزود، رویکرد کانون البرز این است که به هر دو بخش کودک ونوجوان به شکل ویژه توجه شود و پرداختن به یکی از این بخش ­ها، ما را از بخش دیگر غافل نکند و در ضمن تلاش کنیم که ضمن پایدار سازی اعضا نوجوانی که به عنوان اعضا ما در حال فعالیت هستند، زمینه جذب نوجوانان جدید در مراکز را فراهم کنیم .

سرپرست کانون البرز، با بیان امکان برنامه­ ریزی فعالیت ­ها  و کارگاه ­ها با استفاده از تجارب کشوری کانون،افزود:تلاش خواهیم کرد تا ضمن درآمدزایی مناسب با توجه به امکانات و ابزار­های در اختیار به وضعیت امور رفاهی و تفریحی کارکنان توجه کنیم.

وی یادآوری کرد که با استفاده از امکانات مناسب، توانایی­ های همکاران و نیازسنجی ­های صحیح می­ توان برنامه ­­ریزی­ های بهتری برای این مرکز و سایر مراکز کانون استان، انجام داد.

سلیمانی با توجه دادن همکاران به انجام کار سیستمی و نظم و انضباط اداری و کاری، ماموریت کانون در خصوص غنی­ سازی اوقات فراغت کودکان ونوجوانان، بر اساس تعلیم و تربیت اسلامی را از نکات مهم خواند.

این مسوول توجه به پژوهش و انجام اقدام پژوهی های مناسب را در پیشبرد امور، بسیار حائز اهمیت خوانده و ضرورت اجرای فعالیت­ ها به صورت علمی­ تر را از اهمیت برنامه­ ریزی و هدف گذاری ­های مهم خواند.

سلیمانی در پایان این نشست، ابراز امیدواری کرد که با همیاری شهرداری به زودی مجتمع مرکزشماره ۳ کانون کرج افتتاح شده و مشکل تعداد کارگاه­ ها با جا به جایی بخش اداری رفع شود.

نرمین کریمی مسوول مرکز و مربیان نیز به نوبت، ضمن خوشامدگویی به سرپرست جدید کانون البرز، در خصوص سوابق شغلی و توانمندی­ های ویژه خود مطالبی را عنوان کردند.

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون استان البرز هم که سرپرست کانون را در این دیدار همراهی می­ کرد در سخنانی ضمن معرفی همکاران و توانمندی های آنان بر ضرورت بهره­ گیری از تجارب همکاران در حوزه­ های مختلف و ایجاد انجمن ­ها و کارگروه­ های تخصصی در حوزه های گوناگون تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که کانون با جمع ­آوری این تجربیات بتواند گام مهمی در جهت شناسایی استعدادها و توانمندی های این مجموعه به جامعه بردارد.

استقبال خوب نوجوانان از فعالیت­ های مرکز، همدلی و وحدت رویه میان همکاران ، لزوم برگزاری کارگاه ­های مشاوره ­ای با حضور خانواده ­ها و نوجوانان، نیاز سنجی از نوجوانان برای اجرای فعالیت­ های کارگاهی مناسب، بیان موقعیت فیزیکی و جغرافیایی و ضرورت برنامه ­ریزی مناسب،بیان موارد مختلف در خصوص کارگاه های نجوم ، بهره گیری مناسب از سالن سینمای مرکز،  از نکات مهمی بود که در این دیدار مطرح شد.

لازم به توضیح است که بازدید از مراکز سطح استان از اولویت ­های کاری دوران ابتدایی کار سرپرست کانون البرز بود که با بازدید از مرکز مجتمع پایان یافت، این دیدار ظهر روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ در کتابخانه نوجوان مرکز مجتمع انجام گرفت.

مرکز مجتمع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کرج، یکی از شش مرکز فرهنگی، هنری سطح استان است که با دارا بودن دو کتابخانه مجزای کودک ونوجوان و حدود دو هزار و هفتصد  نفر عضو و مرکز نجوم و رصد خانه وی‍ژه درکرج، خیابان شهید صدوقی واقع شده و به کودکان ونوجوانان منطقه خدمت ­رسانی می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =