کد خبر: 288222
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
آغاز ثبت نام کارگاه‌های اوقات فراغت در کانون پرورش فکری مازندران

هم‌زمان با فصل تابستان و اجرای طرح اوقات فراغت، کلاس‎های تابستانه‌ کانون پرورش فکری مازندران از علاقه‌مندان گروه سنی کودک ونوجوان ثبت نام می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، معاون فرهنگی این کانون با اعلام این خبر افزود: این کانون با 40بیش از  عنوان فعالیت در بخش‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، فعالیت‌های دینی و علمی  ویژه  گروه سنی کودک و نوجوان در طول سال فعالیت می نماید.

ایمان فلاحت پیشه بیان داشت: مراکز فرهنگی و هنری کانون در ایام تابستان با برگزاری کارگاه‌های ویژه و با بکارگیری مربیان و مدرسان با تجربه و کار آزموده در صدد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند تا در رشته‌های متعدد، کودکان ونوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد های‌شان یاری نماید .

وی با تاکید بر اینکه اصلی ترین هدف کانون، شناسایی وپرورش استعداد کودکان ونوجوانان می‌باشد؛ برپایی کارگاه‌های ویژه می تواند برگسترش وتعمیم فعالیت‎ها درسطح وسیع تر کمک شایانی نماید.

معاون فرهنگی کانون مازندران  هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی را  تحت پوشش قراردادن تعداد بیشتری از کودکان ونوجوانان- شناسایی و پرورش تخصصی استعداد کودکان ونوجوانان- بهره برداری بیشتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در سطح استان عنوان کرد.

بر این اساس، امسال نیز هم‌زمان با فصل تابستان، 27 مرکز ثابت فرهنگی و هنری کانون در سطح استان مازندران با برگزاری بیش از 25 رشته فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی در مقطع سنی 4 تا 16 سال ثبت نام می کند.

علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی و هنری کانون های پرورش فکری شهرهای  محل سکونت خود مراجعه نمایند.

گفتنی است: طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در رشته های؛ قرآن- نقاشی- خوشنویسی - نمایش عروسکی- سفالگری(چرخ و دست) - عکاسی- کاردستی- عروسک سازی- کارگاه های ادبی شعر، داستان و نوشتن خلاق- طراحی، پویا نمایی- نجوم- رباتیک- فیلم سازی- موسیقی، چرتکه و سایر فعالیت‌ها از علاقه‌مندان ثبت نام به‌عمل می آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =