کد خبر: 288225
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
میز خدمت الکترونیکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

با توجه به ابلاغیه دستورالعمل “حقوق شهروندی در نظام اداری” توسط شورای عالی اداری دفتر ریاست جمهوری به کلیه دستگاه های اجرایی کشور، به جهت تسریع در ارائه خدمات، کانون پرورش فکری نیز سامانه‌هایی را برای این منظور راه اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، با توجه به ابلاغیه دستورالعمل “حقوق شهروندی در نظام اداری” توسط شورای عالی اداری دفتر ریاست جمهوری به کلیه دستگاه های اجرایی کشور، به جهت تسریع در ارائه خدمات، رضایتمندی مراجعین و ارتقای سلامت اداری، استفاده از میز خدمت الکترونیکی با قابلیت دسترسی از درگاه های متنوع ارتباطی را الزام کرده است.

بر اساس این دستورالعمل، کانون پرورش فکری نیز در ادامه خدمات خود و با استفاده از فناوری های نوین، میز خدمت الکترونیکی “با آدرس khedmat.kpf.ir “ را جهت احترام و تکریم ارباب رجوع و بدست آوردن رضایتمندی مراجعین ارائه می نماید.

به همین منظور میز خدمت الکترونیکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به منظور ایجاد امکان اخذ درخواست خدمت از سوی ارباب رجوع، در قالب فرم های الکترونیکی و بارگزاری و ارسال مدارک مورد نیاز برای دریافت خدمات با ارائه کد رهگیری منحصربه‌فرد، توسط دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری ایجاد شده است.

بنابراین ” هدف از ایجاد میز خدمت انجام درخواست ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن است“در ادامه برخی خدمات الکترونیک کانون پرورش فکری را می توانید از لینک های زیر دنبال کنید.

میز خدمت‌ الکترونیک

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی

مرکز تولید تئاتر

کتاب‌خانه مرجع

پرتال کودک 24

پرتال کودک و نوجوان

سایت کانون زبان ایران

کانون زبان ایران

سامانه بارگذاری ویدیو کانون

سایت بارگذاری ویدئو 


سامانه فراگیر آموزش

دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی

 شورای نظارت بر اسباب‌بازی

شاپرک

صفحه ویژه کانون در روزنامه شاپرک

سامانه اداری(اتوماسیون)

دریافت فیش حقوق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =