راه‌اندازی کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه

کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه از توابع شهرستان دشت آزادگان در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» با اهدا کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی خوزستان، کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه هم‌زمان با پایان یافتن سال تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی و آغاز برنامه‌های تابستانی با همکاری آموزش و پرورش، با اهدا 200 عنوان کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تجهیز و آغاز به کار کرد.

در این مراسم که با حضور مدیر و دانش آموزان دبستان توحید شهر ابوحمیظه، روابط عمومی و مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد؛ کاروان پیک امید کانون به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان پرداختند.

ایستگاه‌های نمایش فیلم، قصه‌گویی، سرودخوانی، بازی و سرگرمی و نقاشی ازجمله برنامه‌های کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان در آیین افتتاح کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه برای دانش آموزان بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در راستای توسعه عدالت اجتماعی از آبان ماه سال 1397 با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های هم‌سو در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» اقدام به اعزام کتابخانه‌های سیار خود به روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار کرده است و در قالب همین طرح تاکنون به مناطق روستایی و شهری شهرستان‌های اندیکا، باغملک، لالی، نفت سفید، آبادان، دشت آزادگان، باوی و کارون سفر کرده است و در برنامه‌های خود به دیگر روستاهای محروم استان خوزستان سفر خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =