کد خبر: 288240
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
بازدید 282
فرمانداریزد از اداره کل کانون پرورش فکری، بازدید کرد

فرماندار یزد، از ساختمان در حال مرمت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد

 به گزارش روابط  عمومی ادراه کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد، به اتفاق سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری استان، محمدجواد آقایی معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری، از ساختمان در حال مرمت اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، بازدید کرد.

 این بنای تاریخی و باستانی که قدمت دوران قاجار را دارد از سال ۷۶ به عنوان اداره کل کانون پرورش فکری استان یزد، فعالیت داشته است و بر اساس ضرورت با هماهنگی‌های به عمل‌آمده  با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و فرمانداری یزد در حال مرمت است.

 سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد، گفت: کانون پرورش فکری، همیشه در همه‌ی عرصه‌ها، مؤثر بوده است و قطعا توجه به کانون، می‌تواند شرایط بهتری را برای خدمت به کودکان و نوجوانان ایجاد کند.

 وی افزود: کانون پرورش فکری در تربیت فرزندان این آب و خاک خوب عمل کرده است و با فعالیت‌های متنوعی که دارد آینده‌ی درخشانی را برای کودکان و نوجوانان، به ارمغان می‌آورد.

 گفتنی است سید محمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد، از اعضای قدیمی مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پرورش فکری یزد می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =