کد خبر: 288243
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵
کانونی‌های اسفراین و صفی‌آباد میهمان کریم اهل بیت

دانش آموزان مدرسه ی شهید کاوه در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) از مراکز شماره ۲ کانون بازدید کردند و همزمان با آن دویست و پنجاه کودک و نوجوان صفی‌آبادی میهمان محفل انس با عنوان کریمانه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان استان خراسان شمالی، دانش آموزان دختر مدرسه شهید کاوه ، به اتفاق اولیاء و مربیان روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) میهمان مرکز شماره ۲ اسفراین بودند.
صدیقه محمد آبادی  مسئول مرکز شماره ۲ اسفراین گفت: در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و اولین روز از شروع به کار مربیان در مرکز شماره ۲، دانش آموزان دختر مدرسه شهید کاوه که بی صبرانه در انتظار افتتاح آن هستند، به همراه مدیر، معلمان و اولیاء خود از این مرکز بازدید کردند.

محمد آبادی ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان و روز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، توضیحاتی در ارتباط با رسالت کانون و فعالیت های آن داد و از دانش آموزان و اولیاء خواست با توجه به پیش رو بودن ایام تعطیلی تابستان، حضور در کانون و استفاده از کتاب‌ها و فعالیت‌های کانون را جزء اولویت برنامه های خود قرار دهند
وی همچنین در ادامه گفت: اکثریت این دانش آموزان که از اعضا طرح کانون و مدرسه بودند کاردستی هایی را که ساخته بودند را به این مرکز هدیه دادند.

لازم به ذکر است بزودی مرکز شماره ۲ اسفراین با حضور مسئولین استانی و کشوری به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

همچنین در مرکز صفی آباد نیز همزمان با میلاد کریم اهل بیت و نیمه ی ماه مبارک رمضان، مراسم جشن و محفل انسی با عنوان "کریمانه" در محل هیئت نوجوانان اباعبداله بن الحسن(ع) صفی آباد به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.

اسماعیل عسکری مسئول مرکز صفی آباد گفت: در این مراسم معنوی و بانشاط که مشارکت بیش از دویست و پنجاه کودک و نوجوان را به همراه داشت، امام جمعه محترم بخش، رییس آموزش و پرورش و برخی از مسوولین شهری نیز حضور داشتند. 

عسکری ادامه داد: درجشن و گردهمایی مذکور برنامه ها و فعالیتهایی نظیر قرآن، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، مسابقه و نمایش و...به اجرا درآمد ومخاطبان شب متفاوت و خاطره انگیزی را تجربه نمودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =