لزوم تنوع و کیفی‌سازی در برنامه‌های فرهنگی سال 98

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های مراکز فرهنگی هنری باید کیفی سازی و متنوع شوند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد کبری اخلاق نیا در نشست شورای فرهنگی این اداره کل اظهار داشت: کلاس‌های مفید و برنامه‌های متنوع با استقبال خوب اعضا مواجه می‌شود و باید فعالیت‌هایمان را از لحاظ کمی و کیفی افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه مراکز فرهنگی هنری گام‌های خوبی در راه تقویت استعدادهای اعضا برداشته‌اند افزود: بهینه‌سازی امکانات و بالا بردن سطح کیفی برنامه‌های فرهنگی و هنری باعث ایجاد نشاط در کودکان و نوجوانان می شود.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: یکی از اهداف کانون جذب اعضای جدید خصوصا طیف نوجوان است و مهمتر از آن پایدار سازی این اعضا می باشد.

اخلاقی نیا با اشاره به ارتباط مطلوب کانون با سایر دستگاه‌ها در حوزه‌های فرهنگی و هنری ابراز داشت: امیدواریم با ایجاد ارتباط‌های مطلوب با سایر دستگاههای فرهنگی و قدم نهادن در مسیر فعالیت های مشارکتی بتوانیم گام‌های موثری در عرصه‌های فرهنگی برداریم.

گفتنی است مصوب نمودن دوره آموزشی ارتباط موثر با کودک و نوجوان در استان ، ارسال فراخوان جشنواره خانواده سالم ،تایید برنامه‌های پیشنهادی فرهنگی هنری ادبی سال 98 و  انتخاب رابط انجمن قصه گویی استان از مصوبات شورای فرهنگی اردیبهشت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =