ایده‌آزاد اسباب‌بازی با شعار سال ۹۸ هم‌سو است

مدیرکل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معتقد است ادامه مسیر حرکت دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی هم‌سو با شعار سال ۱۳۹۸ «رونق تولید» خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ محسن حموله در این‌باره گفت: نام‌گذاری سال ۱۳۹۸ با عنوان «رونق تولید» از سوی رهبر انقلاب دقت، دوراندیشی، توجه جدی به مشکلات و کاستی‌ها، ارائه راهکارهای موثر و مناسب برای برون‌رفت از  شرایط موجود و حرکت به سوی وضعیت مطلوب را نشان می‌دهد.

سرپرست دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب‌بازی افزود: کشوری می‌تواند در زمینه اقتصاد، رو به رشد باشد که از یک‌سو مردم از کالای داخلی حمایت کنند و از سوی دیگر با رویکردی مناسب از تولیدکنندگان و بخش خصوصی، حمایت شود.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم با تدبیر و برنامه‌ریزی برای تحقق رونق تولید گام برداریم و با نهادینه‌سازی قدرت اقتصادی، کشور رشد پیدا کند.

حموله خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌ها در صنعت اسباب‌بازی نهایت استفاده را داشته باشیم و برای پیشرفت کشور مطابق با موازین دقیق علمی، بازارسازی و توجه به تولید با کیفیت، برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به این‌که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به ‌عنوان یک مرکز شتاب‌دهنده رشد و ایجاد زیر ساخت محصول در صنعت اسباب‌بازی فعالیت می‌کند یادآور شد: یکی از اهداف رویداد ملی ایده‌آزاد در اسباب‌بازی شناسایی و کشف استعدادهای جوان در حوزه طراحی اسباب‌بازی ایرانی است.

مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون از سال ۱۳۶۱ تاکنون نزدیک به ۳۰۰ محصول طراحی و تولید کرده است.

آیین پایانی دومین رویداد ملی ایده‌آزاد اسباب‌بازی روز ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ با حضور تولیدکنندگان  و دست‌اندرکاران صنعت اسباب‌بازی برگزار و صاحبان ایده‌های برتر تجلیل می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =