نمایشگاه خرداد کتاب‌خانه مرجع کانون با موضوع امتحان

منتخبی از کتاب‌هایی با موضوع امتحان در قالب نمایشگاهی با عنوان «چه‌طور باید در مدرسه زنده ماند؟» در کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه که هم‌زمان با فصل امتحان مدرسه‌ها و موسسه‌های آموزشی برپا شده تعداد 43 عنوان کتاب تالیفی، ترجمه و لاتین در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش کتاب‌های «Lili a peur des controles»، «GET OFF MY BRAIN»، «چگونه بهتر یاد بگیریم»، «بدترین سال‌های زندگی من»، «استرس امتحان»، «چگونه امتحان بدهیم» و «موفقیت در امتحان» از جمله آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه خرداد کتاب‌خانه مرجع کانون است.

کتاب‌خانه مرجع کانون هر ماه منتخبی از آثار خود را به مناسبت‌های مختلف در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمایشگاه «چه‌طور باید در مدرسه زنده ماند؟» منتخب آثار با موضوع امتحان از اول تا پایان خرداد ۱۳۹۸روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶  پذیرای علاقه‌مندان است.

کتاب‌خانه‌ی مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ ساختمان شهید ملک‌شامران واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =