مراسم افطاری برای اعضا

به مناسبت زادروز فرخنده امام حسن مجتبی(ع)، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با برپایی مراسم افطار،میزبان اعضای خود شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با زادروز فرخنده امام حسن مجتبی(ع)، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، مراسم افطاری برگزار کردند.

مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، با حضور بیش از 90 نفر از اعضای نوجوان خود، مراسم«بزم مهربانی» را برگزار کرد.در این مراسم، اعضای مهمان مرکز پس از صرف افطار در محیطی صمیمانه از جشن ولادت حضرت امام حسن(ع)، شامل فعالیت‌های مولودی خوانی،     و بهره مند شدند.

در مرکز فرهنگی و هنری شریفیه،مراسم افطاری با حضور «حسین هاشمی» شهردار، «احمد قدوسیان »رئیس شورای شهر و اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد.30 نفر از اعضای مددجو و 40 نفر از اعضای مرکز، مهمان این مراسم بودند.

اجرای موسیقی، قصه گویی، سرود اعضای مرکز و مسابقه از برنامه‌های جشن این مراسم بود.

گفتنی است، دراین مراسم، مرکز نیکوکاری شهر شریفیه با کانون همکاری کرده بود و در پایان، اعضای شورای شهر همراه با بازدید از رصدخانه این مرکز، برای تامین اعتبار فعال‌سازی این واحد، قول مساعد دادند.

این مرکز، نمایشگاهی هم از آثار اعضا در این برنامه برپا کرده بود.

مرکز فرهنگی و هنری محمدیه و الوند هم در یک برنامه مشارکتی، برای بیش از 50 عضو روزه اولی‌ دو مرکز در امامزاده سلیمان شهر بیدستان ویژه برنامه اجرا کردند.

در این مراسم رییس اداره اوقاف شهرستان البرز و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)این شهرستان حضور داشتند و در رابطه با تکریم روزه داران با اعضا به گفت و گو نشستند. مولودی خوانی برای کریم اهل بیت ، قصه گویی، مسابقه، قدردانی از اعضای برگزیده و دورهمی افطار، برنامه‌های دیگر این مراسم بود.

گفتنی است«مژده اروجی» مدیرکل کانون استان قزوین و «اعظم یوسفی اصل» معاون فرهنگی-اجرایی استان به همراه شماری از کارشناسان دفتر استان مهمان ویژه این مراسم‌ها بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =