کد خبر: 288279
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
مراسم رونمایی از آثار تولیدی در حوزه‌ی دفاع مقدس

اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، در مراسمی از 36 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، مراسم رونمایی از آثار تولیدی در حوزه‌ی دفاع مقدس که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار محترم ، مدیرکل کانون پرورش فکری و جمعی از مسئولین استانی و مولفین کتاب برگزار شد، کانون پرورش فکری نیز از تولیدات خود در حوزه کودک و نوجوان رونمایی کرد.

طبق این گزارش در همکاری مشترک و طبق تفاهم نامه منعقد شده بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، کتاب های" شهر بی خاطره نوشته " ناصر یوسفی با صدای منیر صادقی، "حلزون من گم شده" نوشته داوود امیریان با صدای نرگس برهمند و "صدای بال لک لک ها" سروده مریم اسلامی با صدای اسماعیل عسکری که از کتاب های صوتی تولید کانون با موضوع دفاع مقدس هستند، رونمایی شد.

در این مجموعه صوتی سه کتاب دیگر نیز از تولیدات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس وجود دارد. این مجموعه لوح فشرده که ویژه گروه سنی ب و ج است با هدف آشنایی کودکان با ادبیات دفاع مقدس، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بهره‌گیری کودکان نابینا از این مجموعه صوتی می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =