هم فکری، همدلی و همکاری، مرز مشترک فعالیت­ ها

قاسم سلیمانی، سرپرست کانون البرز با حضور در مرکز کانون زبان کرج با مسؤول کانون زبان استان، دیدار وهر دو این مسؤولان  بر لزوم همدلی و همکاری و ارتباط بیشتر تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون استان البرز، قاسم سلیمانی، سرپرست کانون استان البرز با اشاره به لزوم تعامل و همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و کانون زبان ایران، این دو مجموعه را از اعضای یک خانواده خواند و افزود: ما می توانیم از امکانات و توان مراکز کانون پرورش فکری سطح استان در جهت معرفی توان مجموعه کانون زبان به مخاطبان بهره ببریم و به همبن نسبت هم مراکز کانون زبان می­ تواند در شناسایی توان مجموعه کانون پرورش فکری به مخاطبان،ایفای نقش کنند .

سلیمانی هم­چنین افزود هر دو این مجموعه ­ها می ­توانند در  شرایط و منابع مالی  هم که از طریق هماهنگی های استانی تامین خواهد شد مشترک باشند.

بررسی مشکلات  مربوط به ساختمان استیجاری کانون زبان در  هشتگرد و اعلام علاقه­ مندی سرپرست کانون استان البرز جهت ورود به مسئله تا حل مشکل و تثبیت مرکز و اشتراک کامل فعالیت­ ها و آگاهی و شناخت هر دو مجموعه نسبت به یکدیگر،  از نکات مهم دیگری بود که توسط این مقام مسؤول مطرح شد.

سلیمانی که خود سابقه فعالیت در کانون زبان را داشته و مدتی مسؤولیت مراکز کانون زبان استان تهران را عهده دار بوده است،  همچنین ابراز امیدواری کرد که بتوان با همکاری شهرداری در پلان  پروژه ­های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان،  شرایطی را فراهم کرد که آرام آرام ساختمان­ های استیجاری کانون زبان نیز مانند ساختمان­ های کانون از حالت اجاره ای خارج شده و  تحت تملیک خود مجموعه قرار گیرد.

محسن فیض اللهی، مسؤول کانون زبان استان البرز هم در سخنانی ضمن خوشامدگویی به سرپرست کانون استان البرز، ابراز علاقه  کرد که همدلی و همکاری بیشتر بتواندبرداشتن  گام مهمی در ارتقای هر دو بخش باشد.

وی همچنین گزارشی نیز در خصوص تدریس زبان­ های اسپانیایی، عربی و آلمانی و برگزاری کلاس های ویژه مکالمه در سفر و بحث آزاد در مرکز کانون زبان کرج ارائه داد.

اعلام گزارش کار دو سال اخیر مجموعه کانون زبان استان و معرفی شایسته فعالیت ­ها و همکاران اداری شعبه کرج، توسط مسؤول کانون زبان استان،بحث و گفت­و­گو در خصوص بهره گیری از امکان سالن ­های انتظار کانون زبان در جهت تبلیغ فعالیت­ های خود مجموعه کانون زبان و کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان،  از دیگر اقداماتی بود که در این دیدار انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =