کد خبر: 288305
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
دورهمی مهربانان

هم‌زمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن‌مجتبی‌(ع) مراسم افطاری در مرکزکانون شماره ۴ مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مربیان مرکز فرهنگی هنری شماره۴ کانون مشهد، در بیست‌ونهمین روز از اردیبهشت‌ماه و در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) میزبان اعضای مرکز و مدیرکل کانون بودند و میلاد مولود نیمه ماه مهربانی را شادباش گفتند.

لیلا قوامی مربی مسئول مرکز با اعلام این خبر گفت: این ضیافت با هدف تقویت حس دینی و همدلی میان اعضای مرکز تدارک دیده‌ شده بود و بیش از ۷۰ عضو مرکز در این دورهمی مهربانی شرکت کردند.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون در این مراسم بر مسئولیت مهم والدین و مربیان در تربیت دینی کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: ما باید زمینه مناسبی را براساس ظرفیت فرزندان‌مان فراهم آوریم و آن‌ها را از همان سنین کودکی با آموزه‌های دینی و اخلاقی آشنا سازیم.

زره‌ساز خطاب به اعضای کانون گفت: ما در ماه مبارک رمضان به میهمانی خدا می‌رویم تا با مفهوم صبر و گرسنگی محرومان آشنا شویم و فرصت خوبی برای دوستی با کتاب آسمانی‌مان قرآن است پس تلاش کنیم با خواندن آن راه رستگاری را در پیش گیریم.

نمایش فیلم، اجرای دکلمه با موضوع ماه خدا و تبیین برنامه‌ها و کارگاه‌های تابستانی از دیگر بخش‌های این روز به یادماندنی و دورهمی مهربانانه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =