بهره‌مندی کودکان و نوجوانان جامعه هدف سازمان  بهزیستی از خدمات کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برانعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری و تعامل هنری و فرهنگی بهزیستی استان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد افزایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا  در نشست مشترک با سازمان بهزیستی اظهار داشت: در راستای همکاری‌های فرهنگی و هنری و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه تفاهم‌نامه همکاری بین دو اداره کل در استان کهگیلویه و بویراحمد منعقد می شود.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه  بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راستای گسترش حمایتی، آسیب‌های اجتماعی، برنامه‌ریزی بر آموزش کودکان و نوجوانان جامعه هدف دو نهاد همکاری خواهند کرد.

اخلاقی نیا با اشاره به مفاد این تفاهم نامه بیان کرد: اجرای برنامه‌های مشترک به منظور افزایش مهارت و دانش زندگی برای کودکان و نوجوانان و فراهم کردن امکان عضویت کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در مراکز فراگیر از جمله تعهدات در قالب این تفاهم‌نامه است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بوراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه تلاش برای پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی در هر دو ارگان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است، تصریح کرد: بهرمندی از امکانات بالقوه یکدیگر و تعامل برای حضور کارشناس از سوی بهزیستی برای آموزش مربیان ویژه کودکان استثنایی در مراکز کانون ، استفاده از ظرفیت های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جهت ارتقاء مهارت های کودکان کار و مناطق حاشیه نشین نیز مسائل مطرح شده در این نشست بود.

آیت افشارمهر با تاکید بر تحقق و اجرای تمامی موارد متعهد شده از سوی دو طرف بیان کرد: امیدواریم دو ارگان با استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای بهبود کیفیت ارائه خدمات گام برداشته و زمینه برای توسعه فعالیت‌ها و همکاری‌های مشترک را بیش از گذشته فراهم کنند.

وی با اشاره به نقاط مشترک بهزیستی و کانون پرورش فکری در حوزه کودکان و نوجوانان به برنامه‌ها و فعالیت‌های دو نهاد اشاره نمود و خواستار همکاری بیش از پیش و برقراری تعامل‌های  سازنده در حوزه کودکان و نوجوان بین این دو نهاد شد.

این مقام مسوول با اعلام آمادگی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزش مهارت‌های زندگی ویژه مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، از مدیرکل کانون خواست با همکاری و تعامل با بهزیستی در برگزاری برنامه‌های خلاقانه از جمله برگزاری کارگاه آموزش قصه‌گویی مربیان مهدهای کودک،آموزش مهارتهای زندگی به مربیان کانون، توسعه خدمات به کودکان با نیازهای ویژه ، ثبت نام رایگان کودکان بد سرپرست و شبه خانواده در کتابخانه‌ها و فعالیت‌های کانون در راستای توسعه خلاق و شکوفایی استعدادهای آینده‌سازان کشور بیش از پیش کوشا باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =