گرامی‌داشت سالروز حماسه سوم خرداد در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع،سالروز حماسه سوم خرداد را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد،برنامه های متنوعی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین اجرا شد.

به مناسبت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره یک،ویژه برنامه هایی برای اعضا پسر خود اجرا کرد. فضاسازی مرکز متناسب با این ایام، برپایی نمایشگاهی از آثار اعضا، ساخت طرح دیواری، معرفی کتاب‌هایی با موضوع خرمشهر، نمایش یک نماهنگ با موضوع آزادسازی سازی خرمشهر، کارگاه نقاشی روی دست، شعرخوانی (شعر حضور لاله‌ها)، فعالیت ادبی «نامه ای به یک شهید نوجوان» (شهدای نوجوان خرمشهر)، معرفی وقایع و ایام، معرفی شهر خرمشهر و دزفول و مقاومت مردم آن و کارگاه نقاشی با موضوع آزادسازی خرمشهر از جمله فعالیت‌هایی بود که به این مناسبت انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو، در تاریخ ۴ خرداد، ۱۲ نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر مرکز در کارگاه نشریه نگاری شرکت کردند ، هم‌چنین این اعضا در کارگاه شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس شرکت کردند و با استفاده از کتاب ها و مجموعه شعرهای موجود در مرکز شعرخوانی کردند.

در تاریخ ۵ خرداد نیز ۱۵ نفر از اعضای پسر در کارگاه ادبی شرکت کردند و نامه ای به شهید نوجوان «شهید فیاض بابالو» که این مرکز به نام ایشان مزین شده ، نوشتند. همچنین این اعضا در قالب فعالیت معرفی وقایع با سالروز آزادسازی خرمشهر  آشنا شدند.

برگزاری کارگاه آشنایی با کتاب‌های موجود در مرکز با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های مرکز فرهنگی هنری شماره دو آبیک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بود.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه هم با حضور اعضا کودک ونوجوان فعالیت معرفی کتاب «عبور از کارون »، خواندن شعر و خاطره رزمندگان در عملیات بیت المقدس، معرفی وقایع، پخش سرودها و نمایش نماهنگ‌های سوم خرداد، کارگاه کاغذ و تا «ساخت گل لاله و پلاک » ونقاشی دیواری را برای بیش از ۴۰ عضو دختر و پسر انجام داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =