کد خبر: 288326
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
بازدید 470
تجلیل از فعالان نماز کانون استان البرز

سرپرست و جمعی از اعضا ستاد اقامه نماز کانون  استان البرز با حضور در مرکز شماره ۱ کانون کرج،  از مسؤول و سایر همکاران مرکز،  به عنوان فعال نماز تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان البرز، قاسم سلیمانی، سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در این دیدار، اهمیت به نماز را یک تکلیف دینی خواند و افزود طبق تعالیم ارزنده دین مبین اسلام، نماز، کلید همه خوبیها و  راه ورود به تمام رفتار­های حسنه است؛ پس باید به این امر خطیر توجه ویژه شود و هر اتفاق خوبی در این حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

و ادامه داد  در تمام فعالیت­ها  قصد داریم  رفتار­های خوب را تشویق کرده و از این طریق برای همکاران، ایجاد انگیزه کنیم.

  سرپرست کانون البرز،همچنین ضمن اشاره به اهمیت رفتار مربیان برای اعضا ، توجه به این مهم و  معرفی الگو­های مناسب به کودکان  ونوجوانان  را از دیگر نکات مهم خواند 

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون البرز هم در سخنان کوتاهی از تمام فعالیت­های اجرا شده در این مرکز به ویژه اهمیت به فریضه نماز، تجلیل کرد.

فریبا فروزانفر، دبیر ستاد اقامه نماز کانون هم ضمن اشاره به صورتجلسه این ستاد جهت تکریم و معرفی مرکز برتر در حوزه نماز، تدبیر و حرکت خود جوش خوب مسؤول و همکاران مرکز شماره ۱ کانون کرج در استفاده از فضای بلا استفاده کتابخانه و تبدیل این فضا به نماز خانه و اهمیت به نماز اول وقت را دو ویژگی مهم جهت انتخاب این مرکز عنوان کرد و خواستار ارسال به موقع اخبار و گزارشات در این حوزه شد.

میر حسن عباسیان از اعضا ستاد اقامه نماز استان و اسمعیل مزین ، مسؤول حراست استان و دیگر عضو ستاد نیز در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت نماز از همکاران مرکز جهت تاسیس نمازخانه و فراهم کردن فضا برای اقامه نماز ویژه  همکاران و اعضا تشکر کردند.

گفتنی است در پایان این نشست صمیمانه، لوح تقدیر و هدایایی به همکاران مرکز شماره ۱ کانون کرج، اهدا و از تلاش­های آنان در توسعه و ترویج فرهنگ نماز به عنوان «فعال نماز» تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =