پیام همدلی کودکان مرکز ۴۲ کانون تهران به کودکان سیل‌زده رسید

ویژه‌برنامه‌ی «دست‌های کوچک امید» باهدف گل‌ریزان فرهنگی اعضای کودک و نوجوان مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۲ کانون استان تهران در ماه رمضان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در اولین روزهای خرداد ۱۳۹۸ اعضای کودک و نوجوان این مرکز فرهنگی هنری در گل‌ریزان فرهنگی که به همت مربیان این مرکز در ماه مبارک رمضان برگزار شد، هدایای خود را برای این مناطق ارسال کردند.

بر اساس این گزارش، در ویژه‌برنامه «دست‌های کوچک امید»۱۳۰نفر از اعضای روزه‌دار مرکز شماره ۴۲ با کمک ‌مربیانشان هدایای فرهنگی خود را شامل دفتر، مداد رنگی و دیگر اقلام فرهنگی، بسته بندی و آماده ارسال کردند.

به گفته‌ی مریم شفیع‌زاده مربی مسئول این مرکزکانون استان، هر یک از اعضای کودک در اولین صفحه‌ی دفترهای هدیه، عکس خود را چسبانده و نامه ای برای دوست تازه‌شان در مناطق سیل‌زده به همراه نشانی کتابخانه کانون نوشتند تا بتوانند دوستی خود را از طریق نامه با آنها ادامه بدهند.

گفتنی است نامه‌های کوتاه کودکان و نوجوانان مرکز شماره ۴۲، سرشار از پیام همدلی و دوستی، امید به آینده و تلاش برای آبادی سرزمین بود که با یک آب‌نبات چوبی با دیگر هدایا به این مناطق ارسال شد.

اجرای برنامه شاد موسیقی توسط آرش لطفی مدرس موسیقی، اجرای نقالی توسط هنرمندان کوچک «آندیا و آنیتا جعفری و ثنا فیض الله زاده» از دیگر برنامه‌های جذاب این مراسم بود.

در پایان، هم‌زمان با اذان مغرب، اعضای کودک و نوجوان پس از خواندن دسته‌جمعی دعای فرج و اقامه نماز، با آشی که با همراهی والدین طبخ شده بود روزه‌ی خود را افطار کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =