امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون پرورش فکری و کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان گلستان

مدیران‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان گلستان به منظور ارتقای سطح فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان گلستان به منظور ارتقای سطح فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و هم‌چنین نیز مشارکت در زمینه‌ی فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، اشتغال، کارآفرینی و تبادل اطلاعات و بهره‌گیری متقابل از ظرفیت‌های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و ظرفیت‌های مشترک تفاهم‌نامه‌ی همکاری امضا کردند.

محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان در حاشیه مقدمات امضای تفاهم‌نامه با اشاره به این که مشارکت دستگاه‌ها و استفاده مناسب از ظرفیت‌ها بهترین ابزار مدیریتی برای ارائه‌ی خدمات مطلوب به جامعه هدف است افزود: امیدوارم به یاری خداوند متعال و باهمت کارشناسان و مربییان متخصص و متعهد این دو مجموعه شاهد رویدادهای فرهنگی مطلب و اثربخش در سطح کلان باشیم.

هم‌چنین اسکندر اسکندری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان اظهار امیدواری کرد تا در سایه هم‌دلی و هم‌راهی این دو نهاد فرهنگی و حمایتی شاهد ارتقای فرهنگ عمومی در استان باشیم.

گفتنی است در این تفاهم‌نامه که در ۶ ماده تنظیم شده است، بر اجرای مشترک و همکاری دو سویه در ارائه خدمات آموزشی در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اردویی، علمی و اسلامی با هدف ترویج فرهنگ انفاق، احسان، صدقه، اکرام، ایتام و محسنین، افزایش سطح تخصصی و توانمندی حرفه‌ای مخاطبان، ایجاد بستر تخصصی آموزشی و پژوهشی و ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی جامعه هدف اشاره شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =