مهناز فتاحی، مسوول کمیته فرهنگی دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران شد

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران در اواخر خردادماه ۱۳۹۸ در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه، مدیرکل کانون استان کرمانشاه به عنوان «مسوول کمیته فرهنگی» دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران و برنامه فرهنگی، هنری استان کرمانشاه منصوب شد.

«هوشنگ بازوند»، استاندار کرمانشاه در حکم مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی، ملی سازمان صدا و سیما به میزبانی استان کرمانشاه آورده است: برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی، ملی سازمان صدا و سیما به میزبانی استان کرمانشاه نیازمند همدلی، همکاری و اهتمام همه‌جانبه مدیران استان است تا کیفیت برگزاری دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران، جایگاه استان را ارتقا بخشد.

نظر به تعهد و شایستگی‌های سرکارعالی، به موجب این حکم به عنوان مسوول کمیته فرهنگی دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران و برنامه‌های فرهنگی، هنری استان کرمانشاه منصوب می‌شوید. توفیق سرکارعالی را از خداوند منان مسالت دارم".

دومین جشنواره ملی پویانمایی و برنامه‌های عروسکی تلویزیونی ایران که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می‌شود، دارای کمیته‌های مختلفی است که مسوولیت کمیته فرهنگی این رویداد فرهنگی به مدیرکل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه سپرده شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =