کد خبر: 288389
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
گرامی داشت سالروز آزاد سازی خرمشهر در مراکز کانون کردستان

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با دعوت از مدارس و اعضای ثابت کودک و نوجوان با حضور در مراکز کانون به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ادبی پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، اعضای مجتمع فرهنگی هنری سنندج ضمن آشنایی با رخدادهای سوم خرداد سال 1361و چهره‌های تاثیرگذار دوران دفاع مقدس با فعالیت خاطره‌گویی آزادی خرمشهر توسط مربیان ،  معرفی کتاب سقوط خرمشهر ، قصه گویی حلزون من گم شده و  معرفی شخصیت‌ تاثیرگذار شهید" علی صیاد شیرازی" به عنوان یکی از شخصیت‌های فداکار و موثر در این حماسه برای کودکان و نوجوانان و یاد و خاطره ی شهیدان  را زنده نگه داشتند.

بنا بر این گزارش، برپایی کارگاه نقاشی در این فعالیت اعضا تصویر ذهنی خود را از وقایع این روز  بر اساس دیده ها و شنیده ها ی خود  به تصویر کشیدند و برگزاری کارگاه سفالگری در این کارگاه اعضا به یاد دلاوری های رزمندگان سنگر  و تانک ساختند و پرچم ایران اسلامی را بر فراز آن برافراشتند.  روخوانی و معرفی کتاب تانک آرزوها از دیگر برنامه های اجراشده به همین مناسبت در مجتمع فرهنگی هنری سنندج بود .  

برنامه های مرکز به مناسبت فتح خرمشهر معرفی وقایع و ایام، قصه گویی،کارگاه نقاشی، تهیه ی طرح دیواری از جمله برنامه های اجرایی مرکز کامیاران

روخوانی کتاب شهر بی خاطره ، معرفی ایام و وقایع ، معرفی شهر خرمشهر بعنوان نماد ایستادگی و مقاومت و پایداری ، برگزاری ایستگاه نقاشی و سفالگری ، کارگاه ادبی با موضوع ایستادگی و استقامت ، ساخت کارت پستال آزادسازی خرمشهر در مرکز فرهنگی هنری بیجار انجام گردید

مرکز فرهنگی هنری سریش آباد به همین مناسبت قصه گویی داستان آزاده، معرفی کتاب حلزونم گم شده است، معرفی شخصیت شهید محمد جهان آرا، روخوانی کتاب حلزون من گم شده است، خوشنویسی و تزیین واژه خرمشهر، پخش سرود به یاد ماندنی ممد نبودی، طرح ادبی در قالب نشریه دیواری خرمشهر را خدا آزاد کرد نیز برگزار شد.

معرفی ایام،معرفی کتاب سقوط خرمشهر،شعر خوانی،نقاشی و قرائت قرآن به مناسبت سوم خرداد در مرکز فرهنگی هنری کامیاران برگزار شد.

روخوانی کتاب شهر بی خاطره ، کاردستی کبوتر ، معرفی ایام و وقایع با استفاده از کلیپ و عکس ، ایستگاه نقاشی و نمایش فیلم باشو ،غریبه کوچک از جمله برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری حسن آباد یاسوکند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =