کودکان دیواندره ای در ایستگاه نقاشی دسته جمعی گلباران شهرم خرمشهر شرکت کردند

کودکان و نوجوانان دیواندره ای در ایستگاه نقاشی دسته جمعی با موضوع گلباران شهرم خرمشهر شرکت کردند و به خلق آثار هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مرکز فرهنگی هنری دیواندره در راستای گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر روز مقاومت ،ایثار وپیروزی ملت غیورایران و با هدف ترویج این فرهنگ مقدس وهمچنین آشنایی کودکان با مقوله همدلی وحدت به اجرای برنامه های فرهنگی هنری و ادبی پرداخت.

بنا بر این گزارش، در این ویژه برنامه کلثوم آسیابانی در سخنانی گفت: گفت :فتح خرمشهر نماد عظمت ارزش‌های دفاع مقدس است که باید برای آشنایی نسل کودکان ونوجونان  امروز با ایثارگری‌های بخشی از جامعه که برای پاسداشت و تحقق این ارزش‌ها، جان خود را فدا کردند، تلاش شود
 وی افزود: آزادسازی خرمشهر یکی از اولین اتفاقات نشاط آفرین برای مردم ایران بود که پس از ناراحتی‌ها و فشارهای جنگ تحمیلی در جامعه رخ داد .امروز با وجود فاصله زمانی از آن دوران برای ماندگاری ارزش های دفاع مقدس باید این ایثارگری و تحقق ارزش ها یادآوری شود.

اجرای مسابقه گروهی  پازل نوشته ها ، قصه گویی  با استفاده از کتاب عبور از کارون ، معرفی واقعه سوم خرداد از دیگر برنامه های اجرایی مرکز فرهنگی هنری دیواندره به مناسبت سوم خرداد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =